بانک پاسارگاد در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده نمره 100 گرفت

بانک پاسارگاد در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده نمره 100 گرفت

استانداری تهران پس از ارزیابی عملکرد بانک پاسارگاد، نمره 100 را به این بانک در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان اعطا کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، علیرضا قاسمی فرزاد مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در نامه ای خطاب به دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد اعلام کرد که مجموع امتیازات آن دستگاه بر اساس مستندات جدول شاخص های ارزیابی، ارزیابی های میدانی و جلسات شورای ارزیابی استان موضوع ماده 7 دستورالعمل اجرایی ماده 6 قانون حمایت از مصرف کنندگان، 100 امتیاز و سطح یک تعیین شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.