تحلیل‌نامه اقتصادی شماره 28 بانک‌انصار انتشاریافت

تحلیل‌نامه اقتصادی شماره 28 بانک‌انصار انتشاریافت

بیست‌وهشتمین شماره تحلیل‌نامه‌اقتصادی‌بانک‌انصار باموضوعات متنوع وآخرین اخبارواطلاعات مربوط به اقتصاد، تجارت و حوزه پولی‌وبانکی ازسوی مرکزمطالعات‌ونوآوری بانک‌انصار منتشرشد و دراختیار علاقمندان قرارگرفت.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، در بیست وهشتمین شماره تحلیل‌نامه اقتصادی بانک‌انصار عناوین چشم‌انداز 2018 برای بازارها، کوتاه از اقتصاد آمریکا، تحلیل وپیش‌بینی بخش حقیقی اقتصاد ایران درسال 1396، تجارت خارجی ایران و موانع آن، وضعیت ارتباطات داخلی کشور، تحرکات فعالان بانکی وجود دارد که در آن ها مطالبی حاوی آمار مقایسه‌ای با استفاده ازمنابع معتبر نظیر وال‌استریت‌ژورنال، فدرال‌رزرونیویورک، مرکزپژوهش‌های‌مجلس‌شورای‌اسلامی و سایر مراکز آماری معتبر وجود دارند و خواننده علاقمند به رویکردهای کارشناسی و تحلیلی می تواند به اطلاعات دقیق دست یابد.

براساس این گزارش، در شماره بیست‌وهشتم تحلیل‌نامه اقتصادی بانک‌انصار نیز آمار وارقام، نمودارها، تحلیل‌های تئوریک و طرح موضوعات کلیدی و دارای اولویت حوزه اقتصاد وپولی وبانکی ایران و جهان به چشم می‌خورد که به منظور ارتقای سطح آگاهی‌های تخصصی و کارشناسی منابع‌انسانی بانک و علاقمندان حوزه‌های بانکداری تنظیم شده است.

درگزارش آمده است که در مطالب مربوط به اقتصاد ایران در این شماره، از موانع خارجی تجارت ایران، مقایسه صادرات غیرنفتی و واردات ایران، عملکرد اقتصادی ایران در 9ماهه سال1396، راهکارهای جبران عقب ماندگی، تحلیل وپیش‌بینی بخش حقیقی اقتصاد ایران در سالجاری و وضعیت ارتباطات داخلی کشور برای برنامه ریزی های آتی سخن به میان آمده است.

این گزارش می افزاید که رویکرد علمی و پژوهشی بانک انصار در مدیریت کسب وکار خود در سال های اخیر به منظور فرهنگ‌سازی افزایش فعالیت‌های علمی پژوهشی در روندهای کاری، که می‌تواند به اقتدارعلمی بانک بینجامد و گامی در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به اقتدارعلمی کشور در همه عرصه ها تلقی شود، یکی از اهداف انتشار این تحلیل‌نامه را تشکیل می‌دهد. در همین راستا، انتشار فصلنامه توسعه مدیریت پولی و بانکی، تهیه تحلیل‌نامه اقتصادی و نیز درج مقالات علمی در ماهنامه انصار در کنار حمایت از تدوین پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و برگزاری همایش‌های علمی و توجیهی در دستورکار این بانک قرارگرفته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.