آمادگی پرداخت خسارت هواپیمای قشم ایر و آسمان

معاون فنی بیمه ایران اعلام کرد:

آمادگی پرداخت خسارت هواپیمای قشم ایر و آسمان

معاون فنی بیمه ایران تاکید کرد که این شرکت هیچ گونه مشکل فنی و مالی برای پرداخت خسارت هواپیمای قشم ایر و آسمان ندارد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،محمد زاهدنیا در گفت و گو با ایبِنا درباره آخرین وضعیت پرداخت خسارت هواپیمای قشم ایر که در مشهد از باند خارج شد، گفت: مراحل کاری برای پرداخت خسارت این هواپیما انجام شده است.

وی با بیان اینکه مشکلی در پرداخت خسارت در بخش هواپیما وجود ندارد، اظهار داشت: بیمه ایران توان و بنیه مالی و فنی برای پرداخت خسارت هواپیماهای آسیب دیده تحت پوشش خود را دارد.

هواپیمای فوکر ۱۰۰ قشم ایر شامگاه پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه و هنگام فرود در باند فرودگاه مشهد به دلیل باز نشدن چرخ ها، دچار سانحه شد، اما به مسافران و خدمه آن آسیبی وارد نشد.

زاهدنیا همچنین درباره پرداخت خسارت هواپیمای ساقط شده مسیر تهران- یاسوج هواپیمایی آسمان، گفت: بیمه ایران به عنوان شرکت بیمه گر تمامی خسارت این هواپیما را پرداخت خواهد کرد.

هواپیمای سقوط کرده ATR شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۶ مسافر و خدمه بعد از برخورد به کوه دنا، سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

به گفته محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران به ازای هر نفر ۲۱۰ میلیون تومان خسارت از سوی بیمه ایران پرداخت خواهد شد و همچنین بدنه این هواپیما نیز به مبلغ ۳ میلیون یورو تحت پوشش بوده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.