سازمان تامین اجتماعی خود را موظف به حمایت از تولید ملی و کالای داخلی می داند

سازمان تامین اجتماعی خود را موظف به حمایت از تولید ملی و کالای داخلی می داند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: سازمان تامین اجتماعی منویات مقام معظم رهبری را با جدیت بیشتر در دستور کار قرار می دهد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، سید تقی نوربخش ضمن تبریک آغاز سال جدید به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان عزیز افزود: حمایت از تولید ملی و کالای داخلی جهت گیری عمده کشور در سال جاری خواهد بود و این سازمان نیز در راستای تحقق فرمایشات رهبری برنامه ریزی خواهد کرد.
وی تاکید کرد: از آن جایی که رابطه معناداری میان اشتغال و توسعه تامین اجتماعی وجود دارد و تامین اجتماعی پایدار زمینه و پیش‌نیاز دستیابی به عدالت اجتماعی است از این رو سال ۹۷با نام‌گذاری صورت گرفته می‌تواند سال جبران کاستی‌های گذشته در زمینه حمایت واقعی و همگانی از تولید داخلی و نویدبخش جهشی قابل توجه در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی باشد.
نوربخش با بیان اینکه اساس تشکیل سازمان تامین اجتماعی ، حمایت از نیروی مولد و کارگر کشور است، اظهار داشت: این سازمان در مقاطعی و بنا به ضرورت ، به صورت ویژه از نیروی کار حمایت کرده است که ابلاغ بخشنامه خرید کالای مصرفی داخلی برای واحدهای تابعه ، حمایت از کارگران و کارگاه‌های آسیب دیده در حادثه پلاسکو و اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان از آن جمله است .
وی تصریح کرد: قطعا استفاده از ظرفیت های تولید کشور و حمایت از تولید داخلی زمینه ارتقای خدمات سازمان تامین اجتماعی به جامعه ۴۲میلیونی تحت پوشش کشور را محقق می سازد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر لزوم تغییر نگاه و رفتار مصرف‌کنندگانی که به کالای ایرانی اقبال نشان نمی‌دهند، گفت: فرهنگ‌سازی تغییر رفتار مصرف‌کنندگان و ارتقای کیفی تولیدات توسط کارفرمایان بایستی هم‌زمان و دائمی باشد و این سازمان، می‌تواند هم‌عرض دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای در این حوزه‌ها نیز نقش‌آفرینی کند.
نوربخش اظهار امیدواری کرد پتانسیل‌های سازمان‌ها و نهادهای موثر کار و تولید هم‌راستای یکدیگر و در جهت تحقق شعار سال ۹۷بکار گرفته شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.