شرکت "تامين سرمايه نوين" بزرگترين تامين سرمايه ايران شد

با افزايش يک‌هزار ميليارد ريالي سرمايه

شرکت "تامين سرمايه نوين" بزرگترين تامين سرمايه ايران شد

شنبه, می 28, 2016 - 17:33 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

با افزايش سرمايه يک‌هزار ميليارد ريالي شرکت تامين سرمايه نوين سرمايه اين شرکت به 4 هزار ميليارد ريال رسيد.

به گزارش دیوان اقتصاد، طي مصوبه مجمع عمومي عادي به طور فوق‌العاده شرکت تامين سرمايه نوين و با مجوز سازمان بورس اوراق بهادار، سرمايه شرکت از محل مطالبات سهامداران و با هدف افزايش توان تامين مالي، تعهد پذيره‌نويسي سهام، پذيرش ريسک و توسعه فعاليت‌هاي شرکت در حوزه‌ بين‌الملل افزايش يافت.
بر اين اساس، اکنون شرکت تامين سرمايه نوين بزرگترين بانک سرمايه‌گذاري تامين سرمايه کشور در صنعت 20 هزار ميلياردي بانکداري سرمايه‌گذاري مي‌باشد.
شرکت تامين سرمايه نوين در سال 1387 به عنوان اولين بانک سرمايه‌گذاري کشور تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف تسهيل تامين مالي، مديريت ريسک و افزايش سودآوري بنگاه‌هاي اقتصادي در بستر بازار سرمايه تاسيس شده است.
اين شرکت با شعار ارائه کننده اولين‌ها در بازار سرمايه ايران، تاکنون بالغ بر 450 هزار ميليارد ريال خدمات مالي شرکتي به دولت، شهرداري‌ها و شرکت‌هاي خصوصي ارائه نموده و با مديريت منابع مالي سرمايه‌گذاران بيش از 50 هزار ميليارد ريال و انتشار اولين صکوک اجاره براي شرکت‌ها و دولت ايران و اولين صکوک مرابحه و صکوک استصناع در بازار سرمايه، در حال حاضر يکي از معتبرترين نهادهاي مالي ايران و بانک سرمايه‌گذاري مرجع کشور مي‌باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.