همایش سراسری روسای شعب بانک کارآفرین برگزار شد

همایش سراسری روسای شعب بانک کارآفرین برگزار شد

شنبه, می 28, 2016 - 17:52 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

اولین همایش سراسری روسای شعب بانک کارآفرین در سال 95، روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه، با حضور مدیرعامل، معاونان مدیرعامل، مدیران ستادی و روسای شعب سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، در این همایش آیت­‌اللهی مدیرعامل بانک، طی سخنانی با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و تبیین استراتژی­‌ها و اولویت­‌های بانک در سال 95 خاطرنشان کرد: علی­رغم وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور از جمله رکود و تأثیر آن بر صنعت بانکداری، تلاش می­‌کنیم همچون گذشته با فائق آمدن بر مشکلات و فشارها، کارنامه مطلوب و قابل قبولی ارائه کنیم.
مدیرعامل بانک همچنین تصریح کرد: پس از حصول توافق هسته­‌ای و لغو تحریم­‌ها، تمایل شرکت­‌های خارجی به سرمایه­‌گذاری در بخش‌­های مختلف اقتصادی افزایش یافته است. در این میان بانک کارآفرین که از ابتدا راهبرد اصلی خود را ارتباط با مشتریان کلان و مؤثر بانکی قرار داده است، تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهد گرفت تا از بهبود شرایط به نحو مناسبی منتفع شود. به همین دلیل به ویژه در ماه‌های پایانی سال، ملاقات­‌ها و جلساتی با نمایندگان بانک­‌ها و شرکت­‌های خارجی صورت گرفته است که ان‌شاءالله در ماه‌­های آینده نتایج آن به ثمر خواهد نشست.
مدیرعامل بانک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرایی شدن برنامه استراتژیک بانک خاطر نشان کرد: چشم‌انداز بانک کارآفرین، تبدیل شدن به سازمانی چابک و پیشرو در ارائه راه‌حل‌های مالی جامع است. بر همین اساس ماموریت بانک کارآفرین به عنوان یک بنگاه خدمات مالی، تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی کسب و کار از طریق ارائه راه‌حل‌های جامع به مشتریان و خلق ارزش پایدار برای ذینفعان است.
آیت‌اللهی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: با توجه به پیشرفت‌­های اطلاعاتی و تکنولوژیکی به ویژه در یک دهه اخیر، آینده صنعت بانکداری در دنیا، بر گسترش و توسعه هر چه بیشتر بانکداری الکترونیک استوار خواهد بود. بانک کارآفرین در راستای تحقق هر چه بیشتر شعار «دانش جهانی، راه حل ایرانی» در صدد تقویت بیش از پیش خدمات به ویژه در بخش بانکداری ­الکترونیک خواهد بود. ارتقای سیستم متمرکز بانکداری الکترونیک (Core Banking) و ارائه محصولات و خدمات الکترونیکی جدید و متنوع، از جمله برنامه‌های بانک در سال 95 است.
مدیرعامل بانک با اشاره به ضرورت آموزش مستمر و حرفه‌ای همکاران تاکید کرد: بروز و ظهور و گسترش تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی، ضرورت آموزش مستمر و همیشگی را دو چندان کرده است. در همین راستا برنامه‌ریزی­‌های لازم صورت گرفته است که همکاران عزیز، در سال 95 با حضور در دوره‌های تخصصی مورد نیاز متناسب با تحولات نرم‌افرار‌های بانکی دانش حرفه‌ای خود را ارتقا داده و بر غنای فکری و حرفه‌ای­ خود بیفزایند.
آیت‌اللهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت تغییر نحوه بازاریابی برای جذب مشتریان جدید خاطر نشان کرد: امروزه شیوه جذب مشتریان در بانک‌ها و موسسات اقتصادی نیز تغییر کرده است و بازاریابی تبلیغات محور به بازاریابی با محوریت روابط عمومی تبدیل شده است و بنابراین ضرورت تدوین استراتژی بازاریابی بیش از گذشته وجود دارد.
آیت‌­اللهی در ادامه تصریح کرد: با یاری خداوند و با همت و تلاش تمامی همکاران از جمله همکاران مستقر در شعب و کارکنان مدیریت­‌های ستادی و با برنامه‌­ریزی‌­های صورت گرفته، تلاش خواهیم کرد EPS در نظرگرفته شده برای سال 95 محقق شود.
بر اساس این گزارش، در این همایش معاون مدیرعامل در امور بانکی، مدیران امور بین­‌الملل، اعتبارات، امور شعب، مشاوره و تأمین منابع مالی، طرح و توسعه، حقوقی و همچنین رئیس اداره آموزش و توسعه دانش طی سخنانی برنامه‌­ها و اولویت­‌های کاری خود در سال 95 را تبیین کردند.
گفتنی است در این همایش، تعدادی از روسای شعب مشکلات، پیشنهادها و درخواست‌های خود را با مدیرعامل بانک مطرح کردند و مهندس آیت‌اللهی به مسائل مطروحه پاسخ داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.