"ثالث با تخفیف یعنی وضع شرکت خراب است "

"ثالث با تخفیف یعنی وضع شرکت خراب است "

هنوز یک هفته ای از جلوس سکاندار جدید کشتی صنعت بیمه نمی گذرد که اظهارات رییس کل بیمه مرکزی در دیدار خبرنگاران و گفتگوی شبکه خبر ، نوید رویکرد منطقي ایشان به مسئله بیمه شخص ثالث را می دهد.

ایمان ایزدی مقدم _حضور رئیس کل جدید در بیمه همزمان است با تصویب و تایید قانون بیمه شخص ثالث جدید ، تقارن این دو رویداد زمانی جذاب تر است که همین ثالث زیبا بلای جان برخی شرکتها و حتی مدیران عامل شده است .
اولین موضع گیری های رئیس کل جدید درباره بیمه شخص ثالث در برنامه ویژه خبری شبکه خبر نمایان شد ، آنجا که در برابر پرسش مجری برنامه درباره تخفیف شخص ثالث اظهار داشتند: " وقتی ثالث زيان ده است چه دلیلی دارد که تخفیف هم بدهیم؟ هر شرکتی در رشته ثالث تخفیف می دهد مشکل نقدینگی دارد ".
و در ادامه از قانون جدید و ابتکار تخفیف 2/5 درصد به نیکی یاد کردند .
این نگاه همتی اتفاق خوبی است ، با این نگاه مردم بجای توجه به خرید ارزان بیمه نامه به کیفیت شرکت عرضه کننده دقت می کنند . به توانمندی این شرکت توجه می کنند .
فرهنگ سازی می شود مردم کیفیت خدمات را مهم بدانند نه قیمت خدمات ارائه شده توسط شرکتهای بیمه را ، همین منجر به رقابت شرکتها برای تولید خدمت جدید می شود. "خدمت بجای قیمت" .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.