گلکسی ایکس سامسونگ احتمالا سال آینده با نمایشگر ۳.۵ اینچی عرضه می‌شود

گلکسی ایکس سامسونگ احتمالا سال آینده با نمایشگر ۳.۵ اینچی عرضه می‌شود

بر اساس گزارشی جدید، طراحی گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ در ماه ژوئن (خرداد-تیر) نهایی می‌شود و احتمالا با سه نمایشگر ۳.۵ اینچی، اوایل سال آینده معرفی خواهد شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از زومیت،بازار گوشی‌ هوشمند به اشباع رسیده است و همین موضوع باعث شده سازندگان برای ایجاد یک تحول جدید در این بازار، برنامه‌ریزی کنند؛ عرضه گوشی‌ تاشو احتمالاً باعث خواهد شد تحولی در این بازار نیمه‌جان به وجود آید. شرکت‌های مطرح از جمله سامسونگ، ال‌جی و هواوی به دنبال توسعه چنین محصولاتی هستند و به‌ نظر می‌رسد که هواوی، تصمیم دارد اولین شرکتی لقب بگیرد که محصولی تاشو به بازار معرفی می‌کند.

با‌این‌حال سامسونگ نیز به‌سرعت برای رونمایی از گوشی تاشوی گلکسی ایکس (Galaxy X) آماده می‌شود و ممکن است طراحی و توسعه آن‌ را در ماه ژوئن (خرداد-تیر) به اتمام برساند. بر اساس اطلاعاتی که توسط نشریه کُره‌ای The Bell منتشر شده است، شرکت کُره‌ای تصمیم دارد در سال آینده میلادی، طرح آزمایشی برای عرضه گوشی تاشوی خود برگزار کند. همانطور که گفته شد، طراحی نهایی گوشی تاشوی سامسونگ تا دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید و به‌ نظر می‌رسد که گوشی جدید این شرکت به داخل تا می‌شود. توسعه گوشی با امکان تا شدن به سمت بیرون نسبتاً دشوار است و در حال‌ حاضر، این موضوع می‌تواند روی مقاومت گوشی و عملکرد صفحه‌نمایش تأثیر بگذارد.

مدتی پیش، گزارش‌هایی مبنی بر نمایش نمونه اولیه گوشی تاشوی سامسونگ به شرکای تجاری‌اش در نمایشگاه CES 2018 منتشر شد؛ نشریه The Bell ضمن اشاره مجدد به این موضوع، اعلام کرد نمونه آزمایشی گوشی تاشوی آینده سامسونگ به سه صفحه‌نمایش از نوع اولد مجهز خواهد بود؛ هر سه نمایشگر مورد استفاده در این گوشی، ابعاد ۳.۵ اینچی دارند. دو نمایشگر درون گوشی به کار گرفته شده است و یک نمایشگر اضافه روی بدنه گوشی گنجانده شده تا بتوان همواره از گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ استفاده کرد.

این‌طور که ادعا می‌شود، نمونه آزمایشی گوشی تاشوی سامسونگ قرار نیست ابعاد بزرگی داشته باشد؛ ظاهراً حتی در حالتی‌ که دو نمایشگر داخلی گوشی را از یک‌دیگر جدا کنید، ابعاد کلی گوشی گلکسی ایکس نزدیک به فبلت گلکسی نوت ۸ خواهد بود. به همین جهت، انتظار داریم سامسونگ ایده‌های پیشین خود را مبنی بر تولید گوشی‌ هوشمند با قابلیت تبدیل به تبلت را کنار گذاشته باشد؛ بدین شکل، محصول نهایی ابعاد مناسبی خواهد داشت و ابعادی بزرگ مانند یک تبلت ندارد. البته مشخص نیست که طراحی نهایی گوشی تاشوی سامسونگ چگونه خواهد بود؛ هرچند برخی از تأمین‌کنندگان سفارش‌هایی دریافت کرده‌اند تا شرکت کُره‌ای به موقع بتواند نسبت به تولید نمونه نهایی گلکسی ایکس اقدام کند.

حجم تولید گوشی تاشوی سامسونگ بسیار محدود خواهد بود؛ به‌‌طوری‌که تنها ۵۰۰ هزار تا دو میلیون واحد از این مدل تولید می‌شود تا شرکت کُره‌ای بتواند از واکنش کاربران نسبت به گلکسی ایکس مطلع شود. نشریه The Bell به نقل از یکی از شرکای سامسونگ اعلام می‌کند که در صورت تولید قطعات لازم برای گوشی تاشوی این شرکت تا پایان سال، احتمالاً سامسونگ الکترونیک اولین گوشی تاشوی خود را در اوایل سال آینده ارائه می‌دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.