سرپرست اداره کل حقوقی بانک دی منصوب شد

سرپرست اداره کل حقوقی بانک دی منصوب شد

 مراسم معارفه سرپرست اداره کل حقوقی بانک دی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، برگزار شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، طی مراسمی که با حضور محمد رضا قربانی، مدیرعامل بانک دی و جمعی از مدیران و کارشناسان اداره کل حقوقی برگزار شد، اردشیر فریدونی به عنوان سرپرست جدید اداره کل حقوقی معرفی شد.

در این مراسم مدیرعامل بانک دی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات موثر همکاران اداره کل حقوقی گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه خاص بانک ها در کشور و انعقاد انواع قرارداد با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص اخذ اعتبارات، تمهیدات ویژه اخذ وام و ضمانت نامه ها و فاینانس و ریفاینانس و اسناد تجاری اعم از چک، سفته و نیاز به ارائه راهکارهای حقوقی و بانکی، تردیدی نیست که درک قواعد حقوق بانکی مستلزم اِشراف کامل به مسائل صنعت بانکی و آگاهی از ابعاد پرونده های بانکی و دانش خاص نسبت به حقوق بانکی است که جز با بهره مندی از دانش تخصصی و سابقه روشن در دعاوی بانکی میسر نمی شود.

قربانی با اشاره به نقش موثر مدیریت امور حقوقی در موفقیت بانک ها هنگام مذاکرات و تنظیم قراردادها افزود: در بانک دی نیز لزوم استفاده از نیروهای باتجربه بانکی در امور حقوقی ایجاب می کند با به کار‌گیری نیروهای متخصص در این حوزه منافع بانک تضمین شود.

 مدیرعامل بانک دی در پایان این مراسم ضمن معارفه اردشیر فریدونی به عنوان سرپرست اداره کل حقوقی از تلاش ها و زحمات غلامحسین عربیه، مدیر سابق اداره کل حقوقی، تقدیر و ایشان را به عنوان مشاور حقوقی مدیرعامل منصوب کرد.

گفتنی است مدیریت کل حقوقی بانک مرکزی، عضویت در کمیسیون های ارز، شورای پول و اعتبار، معاملات، مقررات و نظارت، ارتقاء سلامت اداری، شورای فقهی در بانک مرکزی از جمله سوابق کاری اردشیر فریدونی است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.