تحقق 99/4 درصدی پرتفوی بیمه نوین و ثبت بالاترین سطح رشد

تحقق 99/4 درصدی پرتفوی بیمه نوین و ثبت بالاترین سطح رشد

نخستين نشست سراسري مديران ستادي و رؤساي شعب بيمه نوين در سال ۱۳۹۷با حضور مديرعامل، اعضاي هيأت مديره و معاونان اين شرکت و دبيرکل سنديکاي بيمه گران ايران به عنوان ميهمان اين گردهمايي برگزار شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، حسين کريم خان زند مديرعامل اين شرکت با اشاره به تحقق ۹۹.۴درصدي پرتفوي اين شرکت در سال ۹۶گفت: بيمه نوين در سال گذشته بالاترين منحني رشد از زمان تأسيس تاکنون را تجربه کرد که حاصل کار گروهي و برنامه‌ريزي هدفمند در بهره گيري از فرصت‌هاي کوچک بوده است.

وي در ادامه افزود: اين رشد به عنوان هدف در بيمه نوين با گام‌هاي صحيح و حساب شده و صرف زمان معقول بدون پذيرش کارهاي هيجاني رخ داده است و تحقق ۹۹.۴درصدي پرتفوي با ضريب ۵۰درصدي خسارت در سال گذشته حاکي از مطالبه و تلاش براي رشد معقول، بدون اشتباه استراتژيک در پذيرش ريسک است.

مديرعامل بيمه نوين با اشاره به شرايط اقتصادي و وضعيت رقابت در بازار کنوني خاطرنشان کرد: واقعيت اقتصاد کنوني در کشور رکود و تورم است، در اين بين شرکتي موفق عمل خواهد کرد که تغييرات را شناسايي و با آن منطبق شود. اين انطباق و هماهنگي بايد با سرعت و پيش از تبديل شدن به بحران از طريق اولويت بندي در اجراي اقدامات کارآمد باشد.

وي همچنين تصريح کرد: در اقتصاد فعلي دنيا ماندگاري مطرح است و رشد براي کسب و کارها نه يک انتخاب بلکه يک ضرورت است. در چنين شرايطي بايد از فرصت‌هاي کوچک حداکثر بهره را برد. داشتن رويکرد موازنه در هزينه‌ها، زمان و کيفيت بسيار حائز اهميت است.

کريم خان زند همچنين در پايان به نقش افراد در بدنه يک سيستم اشاره کرد و گفت: حلقه‌هاي يک زنجير هيچ کدام بر ديگري اهميت بيشتر و ارجحيت ندارد، در يک سيستم هم چنين است و موفقيت يک شرکت حاصل تلاش و حضور تک تک افراد است، ملاک افراد در آن جايگاه شان نيست بلکه نحوه و کيفيت کارايي آنهاست. موفقيت فعلي بيمه نوين نيز حاصل تلاش و تعامل همه افراديست که سرنوشت خود را جدا از شرکت شان نديدند و براي آن بدون ترديد تلاش کردند.

نشست سراسري مديران ستادي و رؤساي بيمه نوين در روزهاي ۲۲و ۲۳فروردين ماه برگزار و طي آن علاوه بر ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌هاي عملياتي سال ۹۷و مقالاتي از سوي مديريت‌هاي مختلف، ۹پنل تخصصي توسط رؤساي شعب به طور گروهي ارائه شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.