حمایت از تولید داخلی یک راهبرد اصلی بانک مهر اقتصاد است

حمایت از تولید داخلی یک راهبرد اصلی بانک مهر اقتصاد است

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب بانک در غرب استان تهران از تلاش های همکاران تقدیر و تشکر کرد.

 

 به گزارش دیوان اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این دیدارها با تقدير از كاركنان شعب غرب استان به تبیین برنامه های بانک در حوزه های جذب و تخصیص منابع، وصول مطالبات و ارتقاء بهره وری پرداخت و با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در سازمان، گفت: یکی از با ارزش ترین سرمایه های بانك ها و اساساً هر مجموعه اي، کارکنان آن هستند که می توانند با تولید فکر و اندیشه باعث شکوفایی و به ثمر رسیدن اهداف سازمان شوند.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: بدون ترديد موفقيت امروز شعب غرب استان مرهون همكاري و هماهنگي مجموعه كاركنان و مديران اين بانك است كه اميدواريم این روند با قوت و قدرت ادامه داشته باشد.

ايماني با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان حمايت از توليد داخلي گفت: يكي از راهبردهاي اصلي بانك مهر اقتصاد از ابتدای فعاليت حمايت از توليد داخلي بوده است كه اين فرآيند در سال97 بايد با جديت و پشتكار بيشتر دنبال می شود.

وی افزود: بايد توجه کنیم منابع بانک به مشتریان و سپرده گذارانی تعلق دارد که میزان آن محدود است، بنابراین باید تلاش کنیم منابع را در جای مناسب و در جهت شكوفايي توليد داخلي و محصولات ملي تخصیص دهیم تا هر چه بیشتر يك قدم به تحقق شعار سال نزديكتر شویم.

در ادامه، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانك - با قدردانی از كاركنان و روسای شعب غرب استان تهران، گفت: وظیفه روسای شعب بانک‌ها به عنوان یک بنگاهدار اقتصادی، حرفه‌ای بودن و کسب سود برای بانک است كه خوشبختانه در اين زمينه شعب غرب استان كارنامه درخشانی از خود به جاي گذاشته است.

حاجي مزداراني افزود: ضرورت دارد تا بانک ها سودآوری را در عین رعایت مقررات و قانون ‌مدنظر قرار دهند چرا که تعریف ما از بانک خوب بانکی است که سالم و با ثبات باشد و هر آنچه بانک را از مسیر ذاتی خود دور کند باید مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.