دیدار مدیرعامل بانک ملت با جانبازان قطع نخاعی

دیدار مدیرعامل بانک ملت با جانبازان قطع نخاعی

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت همزمان با ایام شعبانیه و روز جانباز با جانبازان قطع نخاعی مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله دیدار کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد،، حسن روستا، علی رضا لگزایی، حمید تاجیک اعضای هیات مدیره و علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومی دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل این بانک را همراهی می کردند.

مدیرعامل بانک ملت در بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله، با جانبازان این مرکز دیدار کرد و با آنان درباره خاطرات دوران دفاع مقدس به گفت و گو نشست.

بیگدلی در این دیدار با بیان این نکته که جانبازان ذخائر ارزشمند دوران دفاع مقدس هستند، دیدار، ملاقات و تکریم این عزیزان را از وظایف همه به ویژه مسوولان دانست و اظهار داشت: ولادت سیدالشهدا و حضرت اباالفضل العباس که به عنوان روز جانباز شناخته می شود، فرصت بسیار خوبی است تا با دیدار و تکریم جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس یاد رشادت ها و از خودگذشتگی های آنان را در جنگ تحمیلی زنده نگاه داریم.

وی با بیان این نکته که همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان هستیم تاکید کرد: جانبازان ذخایر ارزشمند انقلاب هستند و ارزش نظام وابسته به این عزیزان است و همه ما وظیفه داریم قدردان این عزیزان که به افتخار جانبازی نائل شده اند، باشیم.

مدیرعامل بانک ملت افزود: کارکنان بانک ملت هیچ وقت عظمت و بزرگی کار شهدا و جانبازان را فراموش نخواهند کرد چرا که اگر این فداکاری ها و دلاور مردی ها نبود امنیت و آرامشی هم در این کشور وجود نداشت و بنده و اعضای هیات مدیره به نمایندگی از کارکنان بانک ملت و جهت قدردانی از این عزیزان در این محل حضور یافته ایم.

وی با قدردانی از دست اندرکاران مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله بابت خدمتگزاری صادقانه به جانبازان گفت: خدمات شما عزیزان بسیار قابل ستایش است و بی شک ثواب اخروی آن نیز در کارنامه همه عزیزان ثبت خواهد شد.

مدیر مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله نیز با اشاره به نگهداری ۳۵ جانباز در این مرکز گفت: این مرکز این افتخار را دارد که از دهه شصت به جانبازان گرامی خدمت می کند.

مدیر عامل بانک ملت در این دیدار ضمن تجدید خاطرات دوران دفاع مقدس و به ویژه عملیات بیت المقدس، دیدار با جانبازان را فرصتی مغتنم برای یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس دانست. دکتر بیگدلی در این دیدارها، همچنین با شنیدن سخنان جانبازان گرانقدر، دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.