نشان ملي مديريت موفق در حمايت از توليد ملي به مدير عامل بانك صادرات ايران اعطا شد

نشان ملي مديريت موفق در حمايت از توليد ملي به مدير عامل بانك صادرات ايران اعطا شد

دوشنبه, ژوئن 6, 2016 - 12:38 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت بانکداری در اجلاس خانه ایده آل ساخت ایران به اسماعيل لـله گاني مدير عامل بانك صادرات ايران اهدا شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، دراين اجلاس كه با حضور جمع كثيري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي،مديران مجموعه هاي توانمند كشور ، فعالان اقتصادي، كارشناسان و صاحبنظران برگزار گرديد، هيات داوران اجلاس پس از بررسي مستندات و مدارك ارايه شده گواهینامه استاندارد بین المللی سرعت، امنیت و دسترسی برتر در ارائه خدمات الکترونیک مطابق با استاندارد بانکداری جهانی SPS banking از سوی اتحادیه اروپا  به بانك صادرات ايران اعطا كرد..

همچنین با عنایت به مدارک و مستندات ارائه شده و بررسی صورت گرفته از سوی دبیرخان اجلاس از بین ٢٧٠ مجموعه تولیدی و خدماتی، نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت بانکداری به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.

شايان ذكر است بانك صادرات ايران با توجه به هدف گذاري هاي انجام شده ، رويكرد بسط بانكداري نوين و ارتقاء كيفيت خدمات را در پيش گرفته است  و علاوه بر عرصه بانكداري داخلي،استاندارد سازي فرايند فعاليت و خدمات خود  منطبق با معيارهاي بين المللي را در سرلوحه برنامه ها قرار داده است.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.