رشد ١٥٥ درصدي تعداد پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران

رشد ١٥٥ درصدي تعداد پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران

سه‌شنبه, ژوئن 7, 2016 - 12:29 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

در پی اقبال مشتریان از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران تعداد تراکنش های موفق این سامانه رشد ١٥٥ درصدی را نشان می دهند.

به گزارش دیوان اقتصاد، این بانک به منظور رونق بخشی به مبادلات الکترونیکی، تسریع در انجام فعالیت ها و کاهش هزینه ها مشتریان، ارتقاء کمی و کیفی خدمات قابل ارائه از طریق بسترهای الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است. بر اساس اين گزارش سامانه درگاه پرداخت الکترونیکی این بانک به دليل قابلیت هاي بسیار بالايي كه دارد امکاني را فراهم ساخته است تا کلیه دارندگان کارت های عضو شتاب با استفاده از مشخصات کارت بانکی خود شامل: شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد اعتبار سنجی (٢cvv) نسبت به خرید کالا و خدمات به صورت اینترنتی اقدام نمایند. كه هموطنان به دلیل سادگی، سرعت و امنیت مطلوب اين سامانه استقبال خوبی از خدمات آن به عمل آورده اند به گونه ای که گزارش عملکرد این خدمت پایان فروردین ماه بیانگر رشد ١٥٥درصدی تعداد پذیرندگان دارای تراکنش موفق نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل است.

شایان ذکر است سامانه اینترنت بانک صادرات ایران نیز به دلیل تنوع، سرعت و سادگی و ضریب امنیتی بسیار بالا مورد استقبال هموطنان است به گونه ای که هرماه بیش از ١١ میلیون تراکنش بانکی موفق را از طریق این سامانه به انجام می رسانند.

گفتنی است اين بانک با نصب و راه اندازی بیش از ٤٥٠ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی، صدور ٥٧میلیون کارت الکترونیکی، افتتاح ٤٤ میلیون حساب الکترونیکی و فراهم سازی بسترهای الکترونیکی متنوع و پایدار سهم برجسته ای در توسعه بانکداری نوین در کشور  و گام های مطلوبی در جهت تحقق دولت الکترونیک برداشته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.