بيمه نوين در مناطق زلزله زده غرب كشور مدرسه مي سازد

بيمه نوين در مناطق زلزله زده غرب كشور مدرسه مي سازد

تفاهم نامه ساخت مدرسه توسط بيمه نوين با همكاري سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس در مناطق زلزله زده كرمانشاه به امضا رسيد.

به گزارش دیوان اقتصاد، تفاهم نامه ساخت يك واحد آموزشي به همت كاركنان بيمه نوين در روستاي چراغ آباد شهرستان صحنه استان كرمانشاه با همكاري سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور توسط آرام رشيدي؛ معاون پشتيباني و امور اقتصادي اين شركت امضا شد.
رشيدي در جلسه امضاي اين تفاهم نامه با اشاره به اهميت نقش مؤسسات اقتصادي در ايفاي تعهدات اجتماعي شان در قبال جامعه گفت: شركت ها و بنگاه هاي اقتصادي با تصميمات و اقدامات خود مي توانند در حوزه هاي مختلف بر جامعه خود بسيار اثرگذار عمل كنند. بيمه نوين نيز با درك اهميت اين نقش با اين اقدام تلاش كرده گامي هر چند كوچك در فقرزدايي آموزشي كشور در جهت بهبود و تسهيل شرايط تحصيلي كودكان اين روستا بردارد.
وي خاطرنشان كرد: سال گذشته در پي وقوع حادثه تلخ زلزله در مناطق غرب كشور، كاركنان شركت بيمه نوين تصميم گرفتند به صورت داوطلبانه يك روز از حقوق خود را به ساخت يك واحد آموزشي در يكي از روستاهاي مناطق زلزله زده اختصاص دهند كه خوشبختانه امروز تفاهم نامه آن جهت انجام اين امر نيك و خداپسندانه امضا شد.
معاون پشتيباني و امور اقتصادي بيمه نوين با اشاره به وظيفه اجتماعي افراد و نهادهاي مختلف در پذيرش نقش هاي حمايتي در اجراي طرح هاي اجتماعي افزود: برخورداري يك جامعه از مشاركت آگاهانه و همراهي عمومي براي درك و شناخت دغدغه هاي مختلف اجتماعي با همراهي و حضور فعال سازمان ها و نهادهاي اقتصادي بي شك يكي از راهكارهاي دستيابي به جامعه اي مسئول و پاسخگو خواهد بود كه هر يك از ما به عنوان عضوي از جامعه مي توانيم در آن سهيم و فعال باشيم.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد تأسيس اين واحد آموزشي آغازي براي حضور پر رنگ تر خانواده بيمه نوين در فعاليت ها و پويش هاي اجتماعي خيرخواهانه و نيك انديشانه باشد.
همچنين مرزبان نظري؛ مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان كرمانشاه ضمن قدرداني از اين اقدام نيك انديشانه و خيرخواهانه بيمه نوين اظهار اميدواري كرد: پس از وقوع حادثه تلخ زلزله در استان شاهد مشاركت بالاي خيرين و همچنين اقدامات مثبت از سوي نهادهاي مختلف در بازسازي و نوسازي فضاهاي آموزشي در منطقه بوديم كه اميدواريم با همراهي و ياري خيرين و مؤسسات داوطلب پروژه هاي مذكور هر چه سريع تر به بهره برداري برسد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.