سود هر سهم بيمه اتكائي امين ۲۳ درصد بيشتر شد

سود هر سهم بيمه اتكائي امين ۲۳ درصد بيشتر شد

صورت هاي مالي ۱۲ ماهه منتهي به اسفند ۹۶ شركت بيمه اتكائي امين نشان مي دهد كه سود هر سهم اين شركت با رشد ۲۳ درصدي همراه شده و به مبلغ ۱۳۴ ريال رسيده است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبار پولی مالی،شركت بيمه اتكائي امين كه در سال مالي ۹۶ سرمايه خود را از مبلغ ۲هزار و ۳۰ ميلياردريال به مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ ميلياردريال، معادل ۲۳ درصد افزايش داده، توانسته سود انباشته خود را در پايان سال مالي ۹۶ به ميزان ۶۱ درصد افزايش داده و به مبلغ ۳۶۰ ميليارد و ۳۰۵ ميليون ريال برساند.
بررسي ها نشان مي دهد كه سود خالص اين شركت هم با افزايش ۵۱ درصدي همراه شد و به مبلغ ۳۳۴ ميليارد و ۶۲۷ ميليون ريال رسيد. اين شركت همچنين در طول سال مالي ۹۶ مبلغ ۲۷۵ ميليارد و ۸۵ ميليون ريال حق بيمه صادر كرد كه نسبت به سال مالي ۹۵ با ۲۳ درصد رشد همراه شده است.
همچنين درآمد حق بيمه اين شركت با افزايش ۳۰ درصدي روي مبلغ ۲۵۵ ميليارد و ۱۸۸ ميليون ريال نشست. اين شركت همچنين در طول سال مالي ۹۶ مبلغ ۹۹ ميليارد و ۴۴۸ ميليون ريال خسارت پرداخت كرده كه در مقايسه با سال مالي ۹۵ با افزايش ۱۸۷ درصدي مواجه شده است.
بنابراين گزارش موجودي نقد اين شركت در سال مالي ۹۶ در مقايسه با سال مالي ۹۵ افزايش چشمگير ۶۰۴ درصدي را تجربه كرده و مبلغ ۳۹۵ ميليارد و ۶۶۶ ميليون ريال در ترازنامه شركت به عنوان موجودي نقد ثبت شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.