تهیه فیلم مستند یک دقیقه ای شرط حضور در سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور

تهیه فیلم مستند یک دقیقه ای شرط حضور در سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور

دوشنبه, می 21, 2018 - 07:53 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

فراخوان سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت ابن رزاز جزری، دهم دی ماه سال 96 اعلام شد و با استقبال گروه های شرکت کننده دانش آموزی روبه رو شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، آخرین مهلت ارسال آثار به سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت ابن رزاز جزری، 10 شهریور 97 است و دانش آموزانی که قصد شرکت در آن را دارند، باید دقت کنند که شرایط لازم برای ارسال فیلم ها را رعایت کنند.

یکی از این شرایط این است که  فیلم های ارسالی دانش آموزان  از آزمایش ها باید حداکثر ۱ دقیقه (۶۰ ثانیه) باشد و فیلم‌های ارسالی با زمان بیش از آن داوری نخواهند شد.

همچنین حداکثر حجم قابل قبول فایل ارسالی 40 مگابایت است و شرکت کنندگان باید نسبت به رعایت حجم فیلم ارسالی دقت کنند.

علاوه بر فیلم تهیه‌شده به‌عنوان محصول اصلی، ارسال چند تصویر یا یک مستند (حداکثر ۱ دقیقه) از پشت‌صحنه آزمایش های انجام‌شده (ابزار و فعالیت گروه و موارد جالب) که اعضای گروه هم در آن‌ها حضورداشته باشند الزامی است.

از دیگر شرایط ضروری که دانش آموزان هنگام ارسال فیلم آزمایش خود باید رعایت کنند این است که  نام یا موضوع آزمایش در ابتدای فیلم های ارسالی را ذکر کنند. ضمن اینکه هر گروه می تواند به تعداد دلخواه فیلم ارسال کند چرا که تعداد فیلم آزمایش های علمی که توسط هر گروه ارسال می شود، محدودیت ندارد.

گروه های شرکت کننده در سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور باید فیلم های ارسالی خود را به صورت مستند تهیه کنند و فیلم هایی که به صورت انیمیشن، موشن گرافی، اینفوگرافی و غیره است، پذیرفته نمی شوند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به قسمت ثبت نام و ورود به پروفایل خود نسبت به ارسال فیلم آزمایش تهیه شده، اقدام کنند.

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت جایزه مصطفی(ص) به نشانی www.mustafaprize.org مراجعه کنند. همچنین مسابقه دانش آموزی نور در شبکه های اجتماعی داخلی از جمله سروش، ایتا، گپ و آی گپ به آدرس MosabegheNoor@ برای علاقمندان در دسترس است.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.