روابط عمومي نقشي استراتژيك در سازمان‌ ها دارد

روابط عمومي نقشي استراتژيك در سازمان‌ ها دارد

روابط عمومي در سازمان‌ها داراي نقشي استراتژيك مي‌باشد و به‌ عنوان يك ابزار مديريتي مبناي حركت علمي و حرفه‌اي سازمان ها و شركت‌ها قرارگرفته است.

به گزارش دیوان اقتصاد، مراسم بزرگداشت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي با حضور مشاور مديرعامل بانك مهر اقتصاد در امور روابط عمومي در استان خراسان شمالي برگزار شد.
منصور شيخ‌الاسلامي - مشاور مديرعامل در امور روابط عمومي – با تقدير از همياران روابط عمومي و تبريك اين روز به‌تمامي دست اندر كاران اين حوزه، گفت: امروزه روابط عمومي در سازمان‌ها داراي نقشي استراتژيك مي‌باشد و به‌ عنوان يك ابزار مديريتي مبناي حركت علمي و حرفه‌اي سازمان ها و شركت‌ها قرارگرفته است.
شيخ‌الاسلامي بابيان اينكه فعالين در حوزه ارتباطات و روابط عمومي بايد بااطلاع‌رساني دقيق مديران عالي بانك را در تصميم‌گيري ياري كنند، گفت: اطلاع‌رساني به‌موقع و دقيق و امكان دسترسي به اطلاعات شفاف، شرايط را براي اتخاذ تصميم مناسب‌تر فراهم مي‌كند.
وي خاطرنشان كرد: روز جهاني ارتباطات بهانه‌اي است تا بار ديگر يادآور شويم كه توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي يك جامعه درگرو ساز و كارهايي چون توزيع عادلانه اطلاعات، روشنگري افكار عمومي، مردم‌داري و احترام به حقوق يكديگر مي‌باشد.
شيخ‌الاسلامي بابيان اينكه بانك مهر اقتصاد در حال حاضر با اولويت قرار دادن سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، كمك به توسعه اقتصادي كشور را در اولويت برنامه‌هاي خود قرار داده، خاطرنشان كرد: هر اقدامي در اين عرصه بايد مبتني بر روش‌هاي اجرائي و در راستاي حمايت از توليدات ايراني و رونق كسب‌وكار داخلي باشد.
مشاور مديرعامل بانك مسئوليت‌هاي اجتماعي را بخشي ديگر از وظايف روابط عمومي عنوان كرد و ابراز داشت: بانك مهر اقتصاد در راستاي مسئوليت‌هاي اجتماعي خود، هزينه‌هاي مربوط به تهيه و چاپ سالنامه نوروزي را صرف جنگل‌كاري در 180 هكتار از اراضي استان خوزستان نمود و در همين زمينه در تلاش است تا با نگهداري از نهال هاي كاشته شده در مناطق كانوني ريز گردها علاوه بر بيابان‌زدايي، احياي محيط‌زيست و مقابله با پديده گرد و غبار ضمن كاهش آلودگي هوا، به سهم خود در ارتقاء سطح سلامت و بهبود شرايط زندگي هموطنان عزيزِ جنوب و غرب كشور نقش‌آفرين باشد.
شيخ‌الاسلامي راهبردهاي اصلي روابط عمومي در سال 1397 را در دو حوزه مسئوليت‌هاي اجتماعي و بسط و گسترش خدمات نوين بانكي اعلام كرد و خطاب به مهر ياران شعب گفت: مهر ياران بازوان اصلي روابط عمومي در نقطه فروش هستند و اجراي بسياري از برنامه‌ها و استراتژي‌هاي بانك توسط شما عزيزان محقق مي‌شود.
وي هدف از راه‌اندازي شبكه مهر ياران شعب در بانك را راهبرد مؤثر در فرآيند فروش خدمات و محصولات عنوان كرد و ضمن تقدير و تشكر از تلاش‌هاي آن ها، افزود: وفادار سازي مشتريان، اعتمادسازي، تعامل سازنده با سپرده‌گذاران و انتقال خواسته‌هاي آن‌ها به مراجع بالادستي، مشاركت كاركنان در فرآيند تصميم سازي، افزايش سطح رضايتمندي مشتريان و مديريت اطلاع‌رساني در شعب از اهم وظايف مهر ياران شعب در بانك مهر اقتصاد مي‌باشد.
گفتني است مشاور مديرعامل در امور روابط عمومي از شعب فاروج، شيروان، مركزي، حضرت وليعصر (عج) و شهيد بهشتي نيز بازديد به عمل آورد.
حسين اسلامي - رئيس اداره امور شعب استان خراسان شمالي - نيز در ادامه گزارشي از عملكرد استان در حوزه روابط عمومي و اقدامات صورت گرفته در اين عرصه ارائه كرد و برنامه‌هاي سال 1397 را تشريح نمود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.