تحکیم همکاری های بانک تجارت و شرکت ملی نفت

تحکیم همکاری های بانک تجارت و شرکت ملی نفت

رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت در دیداری با محمود بیلکار مدیر امور مالی شرکت ملی نفت ایران بر گسترش همکاری ها تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این دیدار که دوشنبه واپسین روز اردیبهشت ماه در محل وزارت نفت برگزار شد، دولت‌آبادی با اشاره به همکاری‌های پیشین بانک تجارت و وزارت نفت، به بررسی آخرین وضعیت مالی حاصل از این روابط پرداخت.
مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه اساس خدمت‌رسانی ما به مجموعه وزارت نفت، تامین بهینه نیازهای مالی و بانکی این مجموعه و دستیابی به روابط برد – برد است افزود: بانک تجارت طی ماه‌های اخیر با انجام بررسی‌های میدانی، طرح صندوق پروژه‌های وزارت نفت را پیشنهاد داده و با کسب تایید مراجع ذیصلاح از جمله وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، توانسته ضمن ایجاد راهکاری مناسب برای تامین منابع ارزی طرح توسعه پروژه‌های وزارت نفت، مسیر را برای سامان‌دهی ارزهای سرگردان و پیشگیری از ایجاد حباب در نرخ ارز فراهم آورد که بر اساس نظرات کارشناسان خبره این حوزه با عملیاتی شدن این طرح شاهد اثرات مثبت فعالیت صندوق‌های مذکور خواهیم بود.
بیلکار مدیر مالی شرکت ملی نفت ایران نیز با اشاره به قدمت همکاری‌های دو طرف و بیان توانمندی های بانک تجارت در بخش بانکداری بین الملل و خدمات ارزی بر توسعه همکاری‌ها تاکید کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.