دولت به بخش خصوصی اعتماد ندارد

دولت به بخش خصوصی اعتماد ندارد

یکی از اعضای هیات موسسه فکر نو با اشاره به اولین انتخابات انجمن جوانان اتاق بازرگانی تهران گفت: هدف از ایجاد این انجمن جانشین پروری و ایجاد تشکل های استانی و در نهایت هدف ملی آن ایجاد تشکل ملی برای جوانان زیر نظر اتاق بازرگانی است

به گزارش دیوان اقتصاد، وی افزود :جوانان قطعا می توانند با فکر و انسجام تحول بزرگی را ایجاد کنند و ما باید از پیشکسوتان مشاوره گرفته و به جوانان میدان دهیم تا در بخش های اتاق بازرگانی واتاق فکر تغییرات عمده ای را در زمینه اقتصادی به وجود آوردند به گفته وی با توجه به شعار سال یکی از کارهای انجمن برای جوانان حمایت از کالای ایرانیست به شرط آن که دولت فضایی را به بخش اشتغال زایی و تسهیلات تخصیص دهد.

همچنین اعطاء ا... اشرفی اصفهانی گفت: یکی از حمایت ها در این انجمن که انتخابات آن در 6 خرداد ماه برگزار می شود ایجاد مسئولیت اجتماعی ، شبکه سازی کار آفرینی ، همگرایی و داشتن یک نهاد قانونی برای افراد خلاق و نخبه می باشد وی تصریح کرد یکی از حمایت ها نیز در بحث امور بانکیست چراکه سودهای کلانی که برای کالاهای ایرانی گرفته می شود قطعا باید به تعادل برسند.

وی با اشاره به این که دولت به بخش خصوصی اعتماد ندارد گفت ما در نظر داریم تا با همکاری و هم اندیشی کسب و کارهای جدید و مشترک ، آموزش و مهارت آفرینی در زمینه مدیریت و مسئولیت های اجتماعی در شاخه های مختلف ایجاد کنیم.

میلاد بختیاری از دیگر اعضای ائتلاف فکر نو گفت انجمن به دنبال تشکل مستقل تقویت فضای کسب و کار پل ارتباطی بین جوانان و دولت و سامان دهی استارتاپ ها می باشد.

خانم بهرام پور از دیگر فعالان انجمن خاطر نشان کرد: یکی از شاخصه های پیشرفت حضور زنان می باشد امید واریم در این انجمن جایگاه خاصی برای بانوان در نظر گرفته شود تا با توجه بیشتر در زمینه ورود بانوان به کار و جذب سرمایه گذاری به مشکلات آنان بیشتر مد نظر قرار گیرد.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.