قدرداني معاون رئيس جمهور از بانك قرض الحسنه مهر ايران

قدرداني معاون رئيس جمهور از بانك قرض الحسنه مهر ايران

از بانك قرض الحسنه مهر ايران به دليل تقويت توانمندسازي زنان، ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي و ... تقدير شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،معصومه ابتكار، معاون رئيس جمهور در نامه اي خطاب به وزير امور اقتصادي و دارايي از بانك قرض الحسنه مهر ايران به دليل تقويت توانمندسازي زنان، ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي، رفع بخشي از نيازهاي ضروري زنان سرپرست خانوار و اهتمام ورزيدن به توانمندسازي اقشار آسيب پذير جامعه تقدير كرد.
معصومه ابتكار، معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده، از رويكرد بانك قرض الحسنه مهر ايران در راستاي ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي خود در سال ۱۳۹۶ و به ويژه در خصوص طرح اندوخته بانوان مهر ايران كه منجر به تقويت توانمندسازي زنان شد در نامه اي به مسعود كرباسيان، وزير امور اقتصادي و دارايي تقدير كرد.
در بخش هايي از نامه ابتكار به وزير امور اقتصادي و دارايي آمده است:
« ... بانك قرض الحسنه مهر ايران در راستاي ايفاي نقش مسؤوليت اجتماعي خود در سال ۱۳۹۶، طرح "اندوخته بانوان مهر ايران" را با رويكرد توانمند سازي زنان طراحي و در بخش زنان سرپرست خانوار از طريق امضاي تفاهم نامه همكاري با معاونت زنان و خانواده رياست جمهوري در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ براي پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به ۳۳ هزار نفر از زنان سرپرست خانوار، زنان بد سرپرست و دختران خود سرپرست در سراسر كشور به مرحله اجرا نهاد.»
وي در بخشي ديگر با تقدير از دكتر مرتضي اكبري، مديرعامل بانك قرض الحسنه مهر ايران ابراز داشت:
«بدينوسيله از اقدامات موثر و برنامه ريزي منسجم بانك قرض الحسنه مهر ايران در اهتمام ورزيدن به توانمندسازي اقشار آسيب پذير جامعه تشكر و قدرداني مي نمايم».




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.