تدوین چارچوب توسعه همکاری ایران و سازمان بین المللی کار

تدوین چارچوب توسعه همکاری ایران و سازمان بین المللی کار

چهارشنبه, ژوئن 6, 2018 - 21:09 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیر کل سازمان بین المللی کار با اشاره به تدوین چارچوب مناسب برای توسعه همکاری های دو جانبه، بر استفاده از ظرفیت کارشناسان ایرانی در امور مربوط به تدوین طرح های مطالعاتی تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از مهر، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور شرکت در یکصد و هفتمین اجلاس سازمان بین المللی کار (ILO) به ژنو سوئیس سفر کرده است با گای رایدر مدیر کل سازمان بین المللی کار دیدار و گفت و گو کرد.
در نشست مشترک ربیعی با مدیر کل سازمان بین المللی کار که با حضور مسولان گروههای کارگری و کار فرمایی ایران برگزار شد، گای رایدر با اشاره به اینکه نشستهای کارشناسی و رایزنیها برای همکاریها بین سازمان بین المللی کار و ایران بطور جدی آغاز شده است، بر شناسایی زمینه های همکاری و محورهای آن تاکید کرد.
وی تصریح کرد: استفاده از تجارب کارشناسان ایرانی برای تدوین مباحث و مطالعات در خصوص منطقه و کشورهای مشابه یکی از موضوعاتی است که سازمان بین المللی کار بر آن تمرکز کرده است.
ربیعی نیز با ابراز خرسندی از توسعه همکاریها میان ایران و سازمان بین المللی کار و رعایت سه جانبه گرایی و نیز گسترش همکاری های فنی میان ایران و این سازمان بین المللی، بر استفاده از ظرفیت کارشناسان خبره ایرانی در سازمان بین المللی کار تاکید کرد.
گفتنی است نمایندگان گروههای کارگری و کارفرمایی نیز در این دیدار بر روابط خوبی که با وزارتخانه در خصوص مسائل سه جانبه گرایی دارند، تاکید کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.