بانک دی از اعضای تیم ملی والیبال ایران تقدیر کرد

بانک دی از اعضای تیم ملی والیبال ایران تقدیر کرد

یک‌شنبه, ژوئن 12, 2016 - 15:37 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مراسم تقدير از تيم ملي واليبال جمهوری اسلامی ایران پس از تحقق روياي ٥٢ ساله و حضور در المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، هیات مدیره بانک دی، هنرمندان، ورزشكاران و خانواده نخستین شهید مدافع حرم برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این مراسم بانک دی از اعضای تیم ملی والیبال و کادر فنی به صورت ویژه‌ای تقدیر کرد و پاداش صعود به المپیک را به آنها اهدا کرد. همچنین از کاپیتان‌های ادوار مختلف تیم‌های ملی مردان و زنان ایران از سوی بانک دی تقدیر شد.

در این مراسم از خانواده نخستین شهید مدافع حرم (شهید محرم ترک) با اهدای لباس امضا شده کاپیتان تیم ملی والیبال در یک تابلو، تجلیل و قدردانی شد.

علی‌رضا عاطفی‌فر ـ سرپرست بانک دی ـ در این مراسم با تشکر از تلاش‌های بازیکنان تیم ملی در رسیدن به این موفقیت اظهار کرد: بانک دی بانک قهرمانان ملی ایران است چرا که بیشتر سهام آن متعلق به فرزندان شهدای عزیز انقلاب اسلامی است، قهرمانانی که با از خود گذشتگی آنان فرصت جشن کنونی و افتخارآفرینی ورزشی برای ما فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک دی نگاهی فراتر از موضوعات مالی به حمایت از سرو قامتان والیبال ایران دارد، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی قهرمانان زیادی دارد و هر یک در جامه و آوردگاهی در حال خدمت و افتخارآفرینی هستند و بی شک مدافعان حرم اهل بیت(ع) جزو پرافتخارترین عزیزان این کشورند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بانک دی بتواند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به شکل مطلوبی در کنار قهرمانان وطن بایستاد و به سربلندی ایران اسلامی در حوزه‌های ورزشی کمک کند، خاطرنشان کرد: موفقیت ایران عزیز در صحنه‌های ورزشی حاصل آرامشی است که شهدا به آن اهدا کرده‌اند.

محمود گودرزی ـ وزیر ورزش و جوانان ـ نیز در این مراسم اظهار کرد: والیبال ایران کاری نشدنی را انجام داد، چیزی که برخی مواقع به صورت یک آرزو تلقی می‌شد. امیدوارم تلاش ارزنده والیبال الگویی برای سایر رشته های ورزشی باشد.

وی افزود: تبریک ویژه برای صعود والیبال به المپیک دارم که بعد از سال‌ها تحقق یافته است و نشاط، شادی و امید را برای جامعه ایرانی همراه داشت. امیدوارم در آینده نیز هدف گذاری فدراسیون، مربیان، ورزشکاران و تمامی اعضای خانواده والیبال برای کسب سکو و افتخارات بیشتر در جهان باشد و من از طرف دولت یازدهم قدردانی ویژه‌ای از ورزش والیبال ایران می‌کنم.

وی تحقق این رویا را در سایه برنامه‌ریزی واقعی و مبتنی بر دانش دانست و گفت: از توانمندی‌ها به صورت درستی در این مسیر استفاده شده است. تشکر ویژه از رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال و دستیارانش دارم که تلاش ارزنده و خردمندانه‌ای در انتخابی المپیک داشتند.

داورزنی ـ رییس فدراسیون والیبال ـ نیز در این مراسم کسب سهمیه المپیک را به خانواده معظم شهدا تبریک گفت و اظهار کرد: هر چه داریم از شهدا داریم، این افتخارات قطعا ثمره خون شهدای بزرگ است، ما در آغاز راهی به مراتب دشوارتر قرار گرفته‌ایم و مسئولیتی سنگین‌تر در پیش رو داریم که جز با همدلی و همراهی نمی‌توانیم این مسیر را طی کنیم و امیدوارم حرکت تازه و فصل نوین والیبال همچنان با افتخار همراه باشد.

در پایان این مراسم نیز وزیر ورزش و جوانان، محسن مهر علیزاده، محمدرضا داورزنی و سرپرست بانک دی هدایای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی را به آنان اهدا کردند.

امیر خوش‌خبر (سرپرست)، رائول لوزانو (سرمربی)، خوان سیچلو (دستیار)، رحمان محمدی‌راد و محمدرضا تندروان (مربی)، سیامک افروزی(فیزیوتراپ)، آندرس اسپر (مربی بدنساز)، نوید مشجری و مهرداد مهران پور (آنالیزو)، علیرضا پیشیاره (ماساژور)، سعید معروف، عادل غلامی، فرهاد ظریف، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، آرمین تشکری، مهدی مرندی، مصطفی شریفات، علیرضا مباشری و جواد معنوی نژاد کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بودند که از آنان تقدیر شد. فرهاد قائمی که در بیمارستان بستری است و امیر خوش خبر سرپرست تیم که در کنار او بود، در این مراسم حضور نداشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.