حذف دفترچه بیمه در کل کشور تا پایان امسال

حذف دفترچه بیمه در کل کشور تا پایان امسال

دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی تا پایان سال در کل کشور حذف می‌گردد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مهدی درخشان با اعلام دو خبر خوش برای مردم، اظهار کرد: حذف دفترچه‌های بیمه تا پایان سال در کل کشور اجرا می‌شود.
وی افزود: در حال حاضرحذف دفترچه در سه استان به صورت پایلوت انجام شده است؛ یزد نخستین شهری بود که در آن این خدمات به انجام رسید. سه استان گیلان، مازندران و اصفهان به صورت پایلوت خدمات در حال انجام است و پنج استان همدان، قزوین، اردبیل، سمنان و خراسان رضوی استان‌هایی هستند که تا اول تیرماه دوباره در دست اقدام قرار می‌گیرند.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تأکید کرد: حذف دفترچه‌ها تا پایان سال در تمامی استان‌ها اجرایی خواهد شد و مردم کل کشور دیگر به راحتی می‌توانند خدمات را به صورت آنلاین دریافت کنند.
درخشان همچنین تصریح کرد: نظام ارجاع به عنوان پایه اصلاح نظام سلامت طبق مصوبه مجلس امسال در کلیه شهرهای زیر ۱۰۰نفر تا ۱۰۰هزار نفر اجرایی می‌شود.
به گزارش گسترش، وی ادامه داد: طرح نظام ارجاع در ایران از ابتدای سال ۸۴فعالیت خود را در مناطق روستایی و شهری زیر ۲۰۰۰۰نفر آغاز نمود. این نظام نوعی شیوه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی است که در آن بیماران باید طبق یک سلسله‌مراتب به مراکز درمانی مراجع کنند که شروع آن با پزشک خانواده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.