برگزاری مراسم هفتمین سالگرد تاسیس شرکت سهامی بیمه "ما"

برگزاری مراسم هفتمین سالگرد تاسیس شرکت سهامی بیمه "ما"

چهارشنبه, ژولیه 4, 2018 - 13:21 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مراسم هفتمین سالروز تشکیل شرکت  سهامی بیمه "ما" با حضور مدیران و  پرسنل بیمه "ما" در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این مراسم که با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره ، معاونین، مدیران و کارکنان بیمه "ما" برگزار شد ، شبکه فروش نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش،  بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ضمن ابراز خرسندی از افتخار حضور در هفتمین جشن سالگرد تاسیس بیمه "ما" گفت: سیزدهم تیر ماه روز بزرگیست. روزی که توفیق خدمتگذاری به مردم شریف کشورمان را پیدا کردیم.  بر اساس آمار ارائه شده از سوی بیمه مرکزی، امسال  نیز به روال سنوات گذشته  دارای  بالاترین سطح توانگری  بوده و جزء شفاف ترین شرکت های بیمه ای هستیم. اکنون در آغاز هشتمین سال فعالیتمان با توسل به امام رئوف و با تلاش شما همکاران،  روند رو به رشد خود را ادامه داده و قدم های بزرگتری خواهیم برداشت.

وی افزود: در حال حاضر با 42 شعبه و نزدیک به 1000 نماینده فعال و کارگزار، قادر به  ارائه خدمات متمایز در تمام رشته های بیمه ای و در سراسر کشور عزیزمان هستیم که این موضوع حاصل  حمایت صد در صدی سهامداران، انسجام هیات مدیره،  تلاش و همدلی تیم کارشناسی متشکل از نیروهای جوان، پرانگیزه ، توانمند و نیروهای باتجربه و کارآمد می باشد.

مدیرعامل بیمه "ما"  در ادامه خاطرنشان کرد: هدف ما در سال 97 ، تمرکز بر دو سیاست اصلی است که تلاش خواهیم کرد ضمن فروش و فعالیت هوشمند در امر بیمه گری،  با آموزش مستمر و رعایت اصول حرفه ای بیمه گری نسبت به تسریع ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان اقدام نماییم.

دکتر تاجیک رییس هیات مدیره بیمه "ما" ضمن تبریک  به مناسبت سالروز تاسیس  این شرکت به پرسنل و شبکه فروش مستعد،  گفت :  حضور سهامداری مانند بانک ملت با حدود 30 میلیون مشتری و ورود به  صنایع بهروه وری همچون  نفت و گاز و وجود مشتریانی با ظرفیت اقتصادی بالا نقش بسیار زیادی در ایفای تعهدات بیمه "ما" در تمامی زمینه ها دارد. شرکت بیمه "ما"  می تواند به عنوان یکی  از زیر مجموعه های بانک ملت از این پتانسیل ها استفاده کند.

وی همچنین اضافه کرد: از نگاه سهامدار، صنعت بیمه کاملا تخصصی و پیچیده است و به عنوان یکی از عوامل موثر در تکمیل زنجیره ارزش خدمات رسانی به مشتریان است. جذابیت های بسته های بیمه ای در کنار بسته های اعتباری بانک ملت باعث افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد.بنابراین نیاز است با افزایش کیفیت محصولات بیمه ای، طراحی محصولات نوآور و افزایش سهم بازار این تعامل را هرچه بیشتر محقق سازیم.

صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار هم  با  تبریک این روز باشکوه و تشکر از  پیشکسوتان گفت:خدارا شاکر هستیم که عملکرد سه ماهه مان حاکی از رشد بالای شرکت در زمینه فروش و ارائه انواع خدمات بیمه ایست و این مرهون تلاش تک تک همکاران ستاد، شعب و شبکه فروش است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.