جایگاه ویژه شبکه فروش در بیمه ایران و حمایت این شرکت از استارت آپ ها

جایگاه ویژه شبکه فروش در بیمه ایران و حمایت این شرکت از استارت آپ ها

آریانپور معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگی های بیمه ایران با تاکید بر جایگاه ویژه شبکه فروش در این شرکت گفت: برای تشخیص مسیر درست ضرورت دارد تا با ارزیابی عملکرد شبکه فروش در فواصل زمانی مشخص، نقاط ضعف وقوت وراهکارهای برون رفت از کاستی ها را شناسایی کرده و تصمیم گیری تشکیلاتی اتخاذ کنیم .

به گزارش دیوان اقتصاد، وی ادامه داد : در حال حاضر شبکه فروش با سهم ۸۵ درصدی در پرتفوی شرکت نیاز به درک متقابل از سوی مسئولان دارد تا بتواندبر سطح دانش فنی وتخصصی وهمچنین ظرفیت و قابلیت های خود بیفزاید.
آریانپور نقش شبکه فروش در حفظ ،جذب وپیش برد اهداف شرکت را مهم دانست و افزود: برای سرویس دهی مناسب به بیمه شدگان نگرش مدیران ارشد شرکت وهمت شبکه فروش اهمیت زیادی دارد از این رونیاز داریم تا از این نیروی خوب برای رسیدن به اهداف سازمانی بهره ببریم .
معاون حقوقی وهماهنگی استان ها نگرش حرفه ای به شبکه فروش را مهم دانست و تاکید کرد :با تقویت سیستم های آموزشی باید تحلیل وارزیابی ریسک را به این گروه منتقل تا بستر مناسبی برای فروش بیمه نامه ها ایجاد نماییم.
وی در پایان تاکید کرد : ایجاد معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگیها دربیمه ایران، فرصت مناسبی برای تبدیل نمایندگان حقیقی به حقوقی برای افزایش ظرفیت و توانایی این نمایندگان است و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی واستارت آپ ها بستر مناسبی برای افزایش ظرفیت های شرکت است وبه جای تقابل با این گروه ها باید با آنان تعامل سازنده وارتباط موثر ایجاد کنیم .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.