توسعه خدمات بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

توسعه خدمات بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

چهارشنبه, ژولیه 18, 2018 - 08:37 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای کیفیت خدمات بانکی، تجهیزات و امکانات ویژه‌ای را برای روشندلان در شعبه‌های خود ایجاد کرده است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبار پولی مالی، بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای کیفیت خدمات بانکی، تجهیزات و امکانات ویژه‌ای را برای روشندلان در شعبه‌های خود ایجاد کرده است.

این تجهیزات با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روزآمد، امکان استفاده از خدمات بانکی را به صورت دیداری و شنیداری و بدون نیاز به حضور همراه فراهم می‌کنند. در این طرح کلیه‌ی ضوابط و قوانین امنیتی رعایت شده و روشندلان از طریق دستگاه برجسته‌نگار و با استفاده از دستیار صوتی، کلیه‌ی امور بانکی را انجام می‌دهند. این دستگاه مجهز به صفحه کلید و نمایشگر بریل بوده که روشندلان می‌توانند با استفاده از صفحه کلید، تمامی فرم‌های بانکی را تکمیل کرده و سایر عملیات بانکی مورد نیاز خود را اجرا کنند. نوشتار موجود در فرم‌های بانکی از طریق نمایشگر بریل در دستگاه برجسته‌نگار به صورت لمسی قابل خواندن برای روشندلان است.

مشتریان روشندل با استفاده از این سامانه و بدون نیاز به حضور همراه، فرم‌های درخواست انواع عملیات بانکی مثل افتتاح حساب، دریافت و واریز وجه، خدمات کارت و… را با استفاده از ورودی و خروجی‌های صوتی و بریل تکمیل می‌کنند، سپس فرم‌های تکمیل شده توسط چاپگر باجه پرینت شده و برای انجام عملیات در اختیار مسئول باجه قرار می‌گیرد.

گفتنی است پیش از این نیز خدمات و تسهیلات ویژه‌ای جهت استفاده‌ی معلولان و روشندلان در شعبه‌های بانک پاسارگاد ایجاد شده‌است.

بهره برداری از بیمارستان  خاتم قم با حمایت بانک پاسارگاد

در آغاز سال ۱۳۹۷، گام‌های بلندی در جهت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرهای مختلف برداشته می‌شود که در این راستا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان وزارت نیرو، نماینده‌های مجلس، استاندار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان استان قم و دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، با بازدید از پروژه‌ی بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی خاتم در شهر قم، بر کیفیت ساخت و تسریع در خدمت‌رسانی این بیمارستان نظارت کردند.

بانک پاسارگاد با ایجاد هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، در راستای تقویت مشارکت بخش خصوصی در حوزه سلامت و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، احداث شهرک‌های سلامت و ۷۰۰۰تخت بیمارستانی در شهرهای مختلف ایران را در دستور کار قرار داده و بیمارستان خاتم نیز با حمایت این بانک توسط هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، در ۸ طبقه و با مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هزار متر مربع در یک مجتمع آموزشی درمانی در شهرک سلامت خاتم، در حال ساخت است و بهار ۱۳۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

این بیمارستان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز ارایه‌ی همزمان خدمات پزشکی، درمانی و آموزشی، با برخورداری از بالاترین سطح استانداردهای درمانی و سلامت در سطح کشور، در جایگاه نخست توسعه‌ی سازمان‌یافته در نظام سلامت و آموزشی پزشکی قرار خواهد گرفت و ضمن کاربری‌های درمانی، کاربری آموزش عالی با تأسیس دانشگاه علوم پزشکی و ظرفیت پذیرش سالانه ۳ هزار دانشجو و همچنین کاربری اقامتی و تفریحی با احداث هتل و ارایه خدمات گردشگری، سلامت و اسکان کادر درمانی و آموزشی نیز انجام خواهد پذیرفت. بیمارستان خاتم، دارای بخش‌های قلب و عروق، گوارش، ژنیکولوژی و زایمان، کودکان، ریه و بیماری‌های تنفسی، داخلی، مغز و اعصاب، غدد، ارتوپدی و تروما به همراه اتاق‌های جراحی، اورژانس، آندوسکوپی، آزمایشگاه، تصویربرداری، فیزیوتراپی، مراقبت‌های ویژه، دیالیز، کلینیک مراقبت‌های پس از جراحی، پزشکی هسته‌ای و پرتودرمانی خواهد بود و با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ ۶۰% ظرفیت این بیمارستان با تعرفه دولتی فعالیت خواهد کرد.

عملیات ساخت این بیمارستان از اواخر بهمن ماه سال ۹۴ آغاز شده و در حال حاضر ۸۰۰ کارگر و مهندس در سه شیفت در طول شبانه روز در این پروژه، فعالیت دارند تا در بهار ۱۳۹۸ به بهره‌برداری برسد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.