معرفی مسابقه دانش آموزی نور در بیش از 15 کشور جهان

معرفی مسابقه دانش آموزی نور در بیش از 15 کشور جهان

دوشنبه, اوت 13, 2018 - 10:22 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

تاکنون معرفی مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت ابن رزاز جزری در مدارس بیش از 15 کشور جهان انجام شده است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، پس از اعلام آغاز دور سوم مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت ابن رزاز جَزَری، بنیانگذار مکانیزمهای مکانیکی، تاکنون بیش از سه هزار و 500 مدرسه و پژوهشسرای 32 استان کشور و همچنین 32 اتحادیه معلمان فیزیک در جریان فراخوان این دووره از مسابقه قرار‌گرفته اند.

اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مجامع دانش آموزی در سطح بین الملل به صورت مستقیم و یا از طریق نمایندگان داوطلب جایزه با عنوان "سفیران مصطفی(ص)" در کشورهایی چون مالزی، سوریه، لبنان، اندونزی، تونس، افغانستان، پاکستان، یمن، مصر، هند، ترکیه، آلمان، آذربایجان و فرانسه انجام شده و مستندات مربوط به مسابقه دانش آموزی نور در مدارس توزیع شده تا دانشآموزان را در جریان روند مسابقه قرار دهند.

شایان ذکر است سومین دوره مسابقه دانشآموزی نور؛ گرامیداشت ابن رزاز جَزَری در حال برگزاری است و اطلاع رسانی فراخوان مسابقه از دی ماه سال 96  آغاز شده است. نحوه شرکت در این مسابقه ساخت فیلمهای علمی 60 ثانیه ای توسط تیم های دانشآموزی با موضوع ساخت مکانیزمهای حرکتی و آزمایشهایی در مباحث مختلف مکانیک است.

گروههای دانشآموزی میتوانند با مراجعه به بخش مسابقه دانشآموزی نور در پایگاه اینترنتی جایزه مصطفی(ص) به نشانی www.mustafaprize.org ضمن مطالعه راهنمای علمی، قوانین و مقررات و شرایط ارسال، در این رویداد ثبت نام کرده و فیلمهای ۶۰ ثانیهای خود را بارگذاری کنند.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.