400 هزار پرونده معوق در سال 96 تعیین تکلیف شد

مدیرعامل بانک کشاورزی:

400 هزار پرونده معوق در سال 96 تعیین تکلیف شد

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در سال 96 با بودجه‌ای که دولت تخصیص داد و بخشودگی‌های بانک کشاورزی 400 هزار پرونده معوق زیر صد میلیون تومان که از سال‌های قبل بلاتکلیف مانده بود، تعیین تکلیف شد.

به گزارش دیوان اقتصاد,روح اله خدارحمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت طرح بخشودگی جرائم و معوقات بانکی در بانک کشاورزی، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای تبصره 16 قانون در سال گذشته با توجه به تسهیلاتی که دولت و مجلس فراهم کردند قرار شد تا سود سال‌های گذشته معوقات به حساب دولت گذاشته شود و بانک کشاورزی هم وجه التزام خود را بخشید تا بتوانیم اصل پول را وصول کنیم.
وی اضافه کرد: نزدیک به 400 هزار پرونده معوق را در سال 96 تعیین تکلیف کردیم و امسال هم این موضوع در قانون وجود دارد که منتظر تخصیص بودجه برای اجرای دوباره آن هستیم.
مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین از طرح جدیدی برای تعیین تکلیف بدهکاران بانکی بالای یکصد میلیون تومان خبر داد و افزود: تسهیلاتی را برای مشتریان بانک با توجه به شرایط اقتصادی کشور در نظر گرفته‌ایم که با پرداخت 20 درصد از اصل بدهی بتوانیم باقیمانده آن را دوباره تقسیط مجدد کنیم.
خدارحمی به صراحت گفت: شرایط بدهکاران بانکی را درک می‌کنیم و به شرط آنکه بخشی از بدهی خود را پرداخت کنند، سعی می‌کنیم تا حد امکان با آنها کنار بیاییم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.