بازگشت پرقدرت «سامان» به گردونه معاملات

بازگشت پرقدرت «سامان» به گردونه معاملات

بانک سامان با هدف بهبود ساختار مالی و نسبت کفایت سرمایه و حفظ قدرت رقابتی، افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران را در دست انجام دارد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از بورس‌نیوز، نماد بانک سامان پس از توقفی ۱۴ ماهه، بازگشایی و روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه مجددا معامله شده است.

قیمت «سامان»  در هنگام بازگشایی رشد تقریبا ۱۰۰ درصدی داشت. با توجه به افزایش نرخ ارز که موجب افزایش ارزش بسیاری از دارایی ها و رشد بازار سرمایه شد، و نیز افزایش قیمت چشمگیر سهم بانک صادرات و ملت و... در چند ماه اخیر، این افزایش قیمت کاملا منطقی بود. ضمن اینکه بانک سامان بر خلاف بزرگان بازار پول، سال مالی ۹۶ را با تحقق ۱۲۷ ریال سود به ازای هر سهم به پایان رساند که نسبت به سال مالی ۹۵ رشد خیره کننده بیش از ۱۰۰۰ درصدی را به معرض نمایش قرار داد. این رشد به سبب افزایش ۶۵ درصدی درآمدهای غیر مشاع بوده است. همچنین بانک سامان با هدف بهبود ساختار مالی و نسبت کفایت سرمایه و حفظ قدرت رقابتی، افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران را در دست انجام دارد. این بانک پس از انجام افزایش سرمایه، ۱۲۰۰ میلیارد تومانی خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.