افتتاح مدرسه شهید جاویدالاثر عباس کلهر به همت موسسه اعتباری کوثر

افتتاح مدرسه شهید جاویدالاثر عباس کلهر به همت موسسه اعتباری کوثر

دوشنبه, سپتامبر 24, 2018 - 09:56 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

با همت کارکنان موسسه اعتباری کوثر، دانش آموزان روستای زلزله زده مله دیزگه در شهرستان سرپل ذهاب همزمان با اول مهر و بازگشایی مدارس در کلاس درس جدید خود حاضر شدند .

 

به گزارش دیوان اقتصاد؛ عیسی رضایی عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسم افتتاح این مدرسه که به همت خانواده بزرگ کوثر ساخته شده است، گفت: کودکان و نوجوانانی که قرار است در مدرسه تازه تاسیس شده شهید جاویدالاثر ابوالفضل(عباس) کلهر به تحصیل مشغول شوند، در حقیقت سربازان بعدی کشور و ادامه دهنده راه شهداء هستند و این مراسم به افتخار وجود این آینده سازان عزیز تدارک دیده شده است .

رضایی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدی در منطقه کرمانشاه و سرپل ذهاب افزود: رزمندگان دفاع مقدس در این روستاها و در اوج گرما، شناسایی های مختلفی را از منطقه انجام دادند . در حال حاضر و بعد از گذشت دوران دفاع مقدس این مدرسه به همت رزمندگان و کارکنان موسسه اعتباری کوثر ساخته شده است که امیدواریم بتوانیم پرچمدار خوبی برای ادامه راه شهدا باشیم .

وی بیان داشت: امیدوارم کودکان و نواجوانانی که در این مدرسه به تحصیل مشغول خواهند شد به مدارج عالی علمی دست یابند. چرا که این ها آینده سازان این مرز و بوم و ادامه دهنده راه و یاد شهدا هستند.

جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به مسئولیت اجتماعی و فردی آحاد جامعه در شرایط سخت و وقوع بلایای طبیعی تصریح کرد:  اينكه كاركنان یک مجموعه اقتصادی به صورت خودجوش در مسير اعتلاي علمي كشور اقدام به ساخت و تجهیز مدرسه مناطق زلزله زده و کمک به هموطنان خود نموده اند قابل تقدير و تشكر است.

محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب ضمن طلب مغفرت برای جان باختگان زلزله کرمانشاه و آرزوی صحت و سلامتی برای بازماندگان آن گفت: از دکتر عیسی رضایی و کارکنان موسسه اعتباری کوثر تشکر می کنیم، در ایامی که مصادف شده است با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) وهفته گرامیداشت دفاع مقدس توانستید با همت عالی کارکنان به مردم شریف روستای مله دیزگه خدمت کنید و با ساخت مدرسه برای نوجوانان و تعالی فرزندان این مرز و بوم، زنجیره خدمت به مردم را از دوران دفاع مقدس تا کنون حفظ نمائید و ادامه دهید .

بر اساس این گزارش: کارکنان موسسه اعتباری کوثر در حرکتی خیرخواهانه و همزمان با افتتاح این مدرسه، نسبت به تهیه و اهداء لوازم التحریر مورد نیاز این دانش آموزان مناطق زلزله زده اقدام نمودند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.