قرعه کشی سی و هشتمین دوره جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن

قرعه کشی سی و هشتمین دوره جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن

مراسم سی و هشتمین دوره قرعه کشی جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۷/۹۷ با حضور عضو هیئت مدیره بانک، هیئت نظارت و کمیته اجرائی قرعه کشی این بانک و همچنین مدیران امور و رؤسای ادارات کل مرکزی برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن افزود:در این دوره از قرعه کشی، تمامی حساب هایی که از تاریخ ۱/۴/۹۶ لغایت ۳۱/۴/۹۷ دارای مانده حداقل دویست هزار ریال برای مدت ۹۰ روز متوالی بوده و یا حداکثر تا تاریخ ۳۱/۴/۹۷ با مبلغ حداقل دویست هزار ریال افتتاح و مانده مذکور را برای مدت ۹۰ روز متوالی حفظ و در تاریخ ۱۸/۷/۹۷ نیز مفتوح و دارای حداقل دویست هزار ریال مانده بوده اند، در قرعه کشی شرکت داده شده اند.
وی با اشاره به این موضوع که برای دارندگان این نوع حسابها، به ازای هر یکصد هزارریال در هر روز ، یک امتیاز در نظر گرفته می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه در روز قرعه کشی تعدادی از حسابها شرط حفظ حداقل موجودی برای ۹۰ روز متوالی را نداشته اند، جوایز این بخش از برندگان به صورت غیرقطعی بوده و پس از گذشت ۹۰ روز قطعی و به برندگان تعلق خواهد گرفت.
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن همچنین اذعان داشت: با عنایت به اینکه حساب های برنده جایزه تعیین وضعیت نشده و موارد حذفی آن جایگزین خواهد شد، لذا تعدادی از جوایز غیرقطعی می باشد و در صورت حفظ حداقل ۲۰۰،۰۰۰ ریال طی ۹۰ روز متوالی (تا پایان روز ۹۷/۷/۲۷) جوایز آنها قطعی خواهد شد.
احمدی در پایان اظهار داشت:اسامی برندگان جوایز پس از تایید هیئت نظارت در پایگاه اینترنتی بانک به آدرس www.bank-maskan.ir درج خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.