توزیع بسته های آموزشی بانک کشاورزی بین دانش آموزان لرستانی و مناطق محروم جازموریان کرمان

توزیع بسته های آموزشی بانک کشاورزی بین دانش آموزان لرستانی و مناطق محروم جازموریان کرمان

چهارشنبه, اکتبر 17, 2018 - 16:43 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیریت بانک کشاورزی استان لرستان در مهر ماه ۹۷ و هم زمان با آغاز بازگشایی مدارس و روز جهانی کودک ۱۲۰۰ بسته آموزشی را به دانش آموزان مدارس این استان اهداء کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، این هدایا در راستای برقراری ارتباط موثر و سازنده با دانش آمورزان و با حضور روسای شعب و همکاران استان در مدارس مناطق محروم انجام پذیرفت.
این گزارش می افزاید نمایندگان بانک کشاورزی در این فرصت اهداف بانک کودک و نوجوان، خدمات بانک کودک و طرح آب بان را برای دانش آموزان مدارس لرستان تشریح کردند.
خبر دیگری حاکی است که بانک کشاورزی جنوب کرمان با شروع سال تحصیلی جدید و در راستای بانک پذیر کردن دانش آموزان و آشنایی آنان با فرهنگ پس انداز با حضور در مدارس مناطق محروم حاشیه تالاب جازموریان ،هدایایی را در بین دانش آموزان توزیع می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،هر ساله در روزهای ابتدایی شروع سال تحصیلی ، نمایندگان بانک با حضور در مدارس منطقه ،بسته های نوشت افزار را در بین دانش آموزان توزیع می کند که در سال تحصیلی جاری نیز تعداد ۲۵۰۰ بسته در بین دانش آموزان توزیع شده است که تمامی تلاش ها بر آن بوده است که این بسته ها در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.