رتبه‌بندی نمایندگان بیمه دانا با شیوه‌نامه جدید

رتبه‌بندی نمایندگان بیمه دانا با شیوه‌نامه جدید

قائم مقام مديرعامل بيمه دانا، رتبه‌بندي نمايندگان بر اساس الگو و شيوه جديد را مورد تاکيد قرار داد و نقش شبکه فروش را در توانمندي شرکت‌هاي بيمه بسيار مهم قلمداد کرد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، حسين حسيني روز هفتم آبان ماه جاري در نشست هم‌انديشي با روساي انجمن‌هاي صنفي نمايندگان استاني و کانون کشوري با اشاره به نقش و اهميت نمايندگان و اعضاي شبکه فروش در رشد و پيشرفت شرکت گفت: حدود 90 درصد فروش محصولات بيمه‌اي توسط نمايندگان انجام مي‌شود، لذا نمي‌توان بين آنها با ساير بخش‌هاي شرکت تفاوت قايل شد، چون بخش زيادي از توليد پرتفوي ناشي از زحمات نمايندگان است.

وي با تاکيد بر اينکه انجمن‌هاي صنفي اتاق فکر شعب هستند، صداقت، شناسايي بازار و بيمه‌گزار، دانش فني و توانمندي را از ويژگي‌هاي مهم روساي شعب و نمايندگي‌ها عنوان کرد و افزود: به منظور تسريع در حل مشکلات و بهبود روند امور، مقرر شده فرايند مجوزها براي نمايندگان و شبکه فروش سهل تر اجرا شده و رتبه بندي آنها نيز با شيوه نامه جديد تهيه و ابلاغ شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.