جدیدترین محصول بیمه عمر بیمه معلم برای دانش اموزان تشریح شد

جدیدترین محصول بیمه عمر بیمه معلم برای دانش اموزان تشریح شد

پنج‌شنبه, نوامبر 8, 2018 - 22:55 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

شرکت بیمه معلم جهت تحقق برنامه ششم توسعه و در راستای عمل به سیاستهای بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران "جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه های زندگی، توسعه این رشته بیمه ای را از سال ٩٣ جزء پنج استراتژی اصلی خود قرار داد".

به گزارش دیوان اقتصاد، به این منظور یك نقشه راه با نام "مدرسه زندگی بیمه معلم" تدوین شد كه شالوده این نقشه با اتكاء بر فرهنگ سازی پایه گذاری گردیده است.
گفتنی است بیمه معلم تلاش كرده تا در حركتی هوشمندانه از انعقاد قرارداد با آموزش و پرورش در جهت توسعه بیمه های زندگی و فرهنگ سازی پس انداز و خرید بیمه در دانش آموزان بهره برد.
استراتژی بیمه معلم در توسعه بیمه های عمر و زندگی با تكیه بر ایفا مسئولیت های اجتماعی در راستای ضرورت فرهنگ سازی بیمه از دوران كودكی و نوجوانی سبب شد، تا مجموعه خدمات این شركت بیمه ای به دانش اموزان تنها در بیمه نامه حوادث خلاصه نشده و پكیج كاملی از خدمات بیمه ای با محوریت بیمه های عمر در دستور كار قرار گیرد.
بازی جدید "زنگ مدرسه دوم " هدیه بیمه معلم به دانش اموزان در ١٣ آبان
سعید گیوه چی، مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم در این خصوص به واحد رسانه روابط عمومی می گوید: در تدوین نقشه راه جهت توسعه بیمه های زندگی از ابزارهایی چون "بازی "و "Game / گیم" بهره گرفته شد چرا كه مرور تجارب كشورهای توسعه یافته نشان داد كه توسعه بیمه های زندگی از دوران كودكی و نوجوانی با اتكاء بر ابزارهای های نوآورانه آغاز می شود، در این راستا بازی اول در بیمه معلم با نام "بیست" اجرایی شد.
سعید گیوه چی تاكید كرد: در پی آثار مثبت عملیاتی شدن بازی "بیست / 20"، بازی دوم با نام زنگ مدرسه و "كارخانه رویایی"وارد بازار شد.
مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم از پیاده سازی بازی چهارم با عنوان "زنگ مدرسه دوم" به مناسبت ١٣ آبان روز دانش آموز در سال جاری خبر داد و گفت : با محوریت فرهنگ سازی بیمه های عمر و نقش پس انداز بازی چهارم نیز عملیاتی گردید.
وی همكاری بیمه معلم با آموزش و پرورش را فراتر از بیمه حوادث دانست و هدف اصلی این شركت بیمه ای را افزایش ضریب نفوذ بیمه عمر با اتكاء بر فرهنگ سازی معرفی كرد.
سعید گیوه چی برضرورت اشاعه مفاهیم بیمه ای در نسل دانش آموز تاكید كرد و گفت: بیمه معلم همچنین جهت فرهنگ سازی انتشار ٥ جلد كتاب داستان كودكان را با مفاهیم بیمه های عمر و پس انداز در دستور كار قرار داد.
اكسیر زندگی در بیمه معلم
سعید گیوه چی در ادامه با اشاره به همگام کردن فرهنگ سازی و تولید محصول عمر در بیمه معلم از پیاده سازی طرح "إكسیر زندگی" خبر داد و گفت: این طرح یك بیمه عمر و سرمایه گذاری است كه والدین دانش آموزان می توانند با خرید این محصول آینده فرزندان خود را تأمین كنند .
وی با بیان اینكه بیمه معلم در همكاری با آموزش و پرورش تامین حال و اتیه دانش آموزان را در دستور كار قرار داده در تشریح جزییات طرح إكسیر زندگی اذعان داشت: محصول إكسیر علاوه بر اینكه به عنوان یك بیمه عمر می تواند سرمایه گذاری مناسبی برای دوران تحصیل باشد به دلیل پوشش های مستمری منحصربفرد می تواند در اینده نیز تامین كننده زندگی افراد باشد.
مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم تصریح كرد : در طرح اکسیر زندگی بیمه معلم كه با مجوز بیمه مركزی روانه بازار شده پوشش فوت مادام العمر تا سقف ٢٠٠ میلیون تومان وجود دارد، همچنین مستمری كه به دانش اموزان تعلق می گیرد به صورت مادام العمرخواهد بود.
در بیمه زندگی و سرمایه گذاری /طرح اکسیر/ بیمه معلم علاوه بر برخورداری از پوشش های مختلف بیمه های اشخاص و سرمایه گذاری مطمئن، مهارت پس انداز کردن را به فرزندان ایران زمین و خانواده ها آموزش میدهد.
سعید گیوه چی در تشریح ویژگی های منحصر بفرد این طرح اشاره داشت : علاوه بر اینكه پس از سی سال می توانند سرمایه و اندوخته خود را دریافت كنند، در ادامه مسیر می توانند آن را به مستمری
تبدیل كنند و علاوه بر پوشش فوت و مستمری پس از سی سال كه از دوره مستمری بگذرد مبلغ تشكیل سرمایه نیز به بیمه گذار عودت داده می شود.
مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم با بیان اینكه بیمه اکسیر زندگی، مهارت پس انداز را به دانش اموزان می اموزد تاكید داشت: استراتژی بیمه معلم در فروش " اکسیر" اشاعه فرهنگ پس انداز در خانواده هاست.
این مدیر بیمه ای در پایان خاطر نشان ساخت: مغفول ماندن ضعف فرهنگ سازی در بیمه های عمر حلقه مفقوده توسعه بیمه های عمر است كه بزرگترین ضعف بیمه گران در اشاعه این محصول محسوب می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.