برگزاری پنل اپ های پرداخت و پیام رسانی های داخلی در همایش تراکنش

برگزاری پنل اپ های پرداخت و پیام رسانی های داخلی در همایش تراکنش

چهارشنبه, نوامبر 14, 2018 - 14:09 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

پنل اپ های پرداخت و پیام رسانی های داخلی در همایش تراکنش با حضور رئیس هیات مدیره پرداخت الکترونیک سداد، معاون توسعه کسب و کار شرکت پرداخت الکترونیک سداد و مدیر اداره زیر ساخت بانک ملت برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، امیر حسین داودیان در نشست آپ های پرداخت و پیام رسان های داخلی که در حاشیه همایش تراکنش برگزار شد، گفت: اپ های بزرگ به دلیل استقبال گسترده در حال حاضر وجه سیاسی گرفته اند و مسئله رقابت در این بین بسیار حساس است.
وی خاطر نشان کرد: اپلیکیشن ها در موبایل سه جریان را دنبال می کنند جریان دیتا، به اشتراک گذاری مطالب و مسائل کسب و کاری است.
داودیان خاطر نشان کرد: تمام اپلیکیشن های موبایلی فضایی جدی برای بیزینس ها هستند و هر کسی بخواهد کسب و کاری را راه اندازی کند در پیام رسان های موبایلی ورود و فعالیت می کند.
وی افزود: کسانی که در حوزه پیام رسان های موبایلی فعالیت می کنند از ظرفیت های خود استفاده کنند و از توانمندی های آپ های دیگر سوءاستفاده و تقلید نکنند تا از ضعف ها و نقاط قوت خود مطلع شوند و درصدد رفع ضعف ها برآیند.
فرامرز خالقی رییس هیات مدیره پرداخت الکترونیک سداد در ادامه این پنل، گفت: امروز شبکه های اجتماعی اگر در حوزه پیام رسانی ورود نکنند استقبال مردم را از دست می دهند و همچنین ورود شبکه های اجتماعی و پیام رسان های باید در بخش پرداخت نیز باشد تا با استقبال عمومی مواجه شوند.
محمد صمدی نیز در این پنل گفت: هنگامی که از پیام رسان صحبت می شود به معنای یک پکیج در این بخش باید به آن نگریسته شود و رقابت پیام رسان های هم اکنون در خصوص ظرفیت حفظ مطالب، امنیت و غیره است و تنها به انتقال پیام محدود نمی شود.
وی افزود: اگر رویکرد در پیام رسان ها تنها انتقال پیام باشد با استقبال مواجه نخواهد شد. صمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر پیام رسان و شبکه اجتماعی موفقی در داخل کشور وجود ندارد از این رو بانک ها نیز به خاطر محدودیت استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی قادر به استفاده از این فناوری ها در ارائه محصولات خود نیستند.

وی اذعان داشت: فضای ایران با فضای خارج از کشور متفاوت است از این رو نمی توان در بهره گیری از ظرفیت پیام رسان های موبایلی در شبکه بانکی بهره برد. خالقی در این پنل خاطر نشان کرد : پیام رسان های داخلی درآمدزایی ندارد ولی به واسطه کاهش هزینه های بانکی نقش موثری در کاهش هزینه های بانکی در وسعت میلیاردی دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.