مجوز ۵۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو و ۱۳۷ دفتر تعلیق شد

مجوز ۵۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو و ۱۳۷ دفتر تعلیق شد

چهارشنبه, نوامبر 14, 2018 - 16:01 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری­ از لغو ۵۴ مجوز، تعلیق مجوز ۱۳۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی و ۳۱۰ سایت غیر مجاز در نیمه نخست­ امسال خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم، رضا جعفرزاده گفت:­ در بازرسی های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و نیز سایر شهرستان ها،­ مواردی از جمله ­­تمدید نکردن ضمانت نامه، عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر­­توجه نداشتن­ به اخطارها و دستورالعمل های سازمان،​ منجر به لغو و تعدیل تعدادی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی شد.
وی با بیان اینکه در ایام اربعین امسال تخلفات 5 مورد از دفاتر خدمات مسافرت هوایی منجر به تعلیق شد، افزود: در شش ماهه امسال تعداد 310 سایت فروش غیرمجاز بلیت با معرفی سازمان هواپیمایی کشوری به مراجع ذیصلاح فیلتر شد.
جعفر زاده­ تصریح کرد: به­ 54 مورد شکایت از طریق سامانه شهرراه، 18 مورد شکایت مربوط به سازمان بازرسی، 1605 مورد شکایت در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری، 1582 شکایت به صورت حضوری و 6330 شکایت به صورت تلفنی رسیدگی شده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیت از طرق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت های دارای مجوز که­ فهرست­ آنها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه شکایت موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر به این سازمان اعلام کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.