تسلیت مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پی درگذشت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی

تسلیت مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پی درگذشت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پیامی ضایعه درگذشت سید تقی نور بخش« مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی» و عبدالرحمان تاج الدین «معاون پارلمانی این سازمان» را تسلیت گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، سید ضیا ایمانی- مدیر عامل بانک- در پیامی به شرح ذیل گفت:
انا لله و انا الیه راجعون
مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.
جان باختن اندوهناک دکتر سید تقی نور بخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبد الرحمن تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان در اثر سانحه دلخراش تصادف موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
دو همراه جامعه بزرگ کارگری کشور، که در ماموریت و بازدید از پروژه های استان گلستان در معیت و همراهی وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی در راه خدمت به مردم غیور کشورمان جان به جان آفرین تسلیم کردند.
بی شک مردم قدر شناس ایران اسلامی خدمات و زحمات بی دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و به راستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.
بدینوسیله این مصیبت را به حضور و ساحت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دولت محترم، ملت شریف ایران و خانواده های محترم و داغدارشان تسلیت عرض نموده و برای این بزرگواران از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.
سید ضیا ایمانی




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.