مرکوری استارت‌‌آپ برتر صنعت بیمه‌

مرکوری استارت‌‌آپ برتر صنعت بیمه‌

استارت‌‌آپ مرکوری در بیست‌‌و‌پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه به‌عنوان استارتاپ برتر بیمه‌‌ای انتخاب و با حضور معاون اول رییس‌جمهور و رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد؛ این استارتاپ تاثیرگذار در فناوری بیمه در نمایشگاه استارتاپ‌های بیمه‌ای رونمایی و با استقبال شرکت‌کنندگان روبه‌رو شد.
اپلیکیشن مرکوری برای گوشی‌های اندروید و IOS، سیزدهم آذر با همکاری استارتاپ مرکوری و شرکت بیمه کوثر طراحی شد.
استارتاپ مرکوری از اسفندماه ۱۳۹۵ و به‌عنوان یکی از اولین استارتاپها در حوزه فن‌اوری بیمه توسط تیمی از دانشجویان شریف، امیرکبیر، تهران و شهید بهشتی، با ایده بیمه‌نامه بدنه هوشمند سفر تشکیل شد.
این استارتاپ با سرمایه‌گذاری شرکت بیمه کوثر توانست اولین محصول در حوزه بیمه‌های UBI یا بیمه‌های مبتنی بر مصرف در ایران را طراحی و در نمایشگاه الکامپ رونمایی کند.
با استفاده از این محصول بیمه‌ای جدید، افراد می‌توانند خودرو خود را به‌صورت موقت بیمه کنند. حق بیمه در این محصول به‌صرفه است و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محاسبه می‌شود.
از دیگر مزایای مهم این اپلیکیشن امکان خرید بیمه‌نامه بدنه خودرو و ثبت حادثه بدون نیاز به حضور فیزیکی کارشناس است.
طراحان این اپلیکیشن با استفاده از روش‌های موثر برای جلوگیری از تقلب امکانی را فراهم کرده‌اند تا مشتری بتواند به‌صورت آنی بدون صرف وقت و هزینه اضافی خودرو خود را بیمه کند.

یکی دیگر از امکانات این اپلیکیشن این است که در صورت رانندگی ایمن و کسب امتیاز می‌توان از تخفیف‌ برای استفاده امکانات رفاهی در طول سفر استفاده کرد و همچنین نیازی به نصب دستگاه‌های جانبی در خودرو است و تمام فرآیند ذکرشده برای استفاده از امکانات رانندگی ایمن، تنها با استفاده از گوشی هوشمند انجام می‌گیرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.