ورود سازمان هواپیمایی به ماجرای ارزان‌فروشی بلیت

ورود سازمان هواپیمایی به ماجرای ارزان‌فروشی بلیت

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که اجازه لطمه وارد شدن به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما را نمی‌دهیم، گفت:‌به هرگونه رقابت مضر چه از سوی آژانس‌ها، چه خطوط هوایی و چه مراکز عرضه کننده بلیت از طریق سیستم‌های الکترونیکی، رسیدگی و برخورد می‌کنیم.

به گزارش دیوان اقتصاد,علی عابدزاده در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به ارسال نامه تهدیدآمیز انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران برای یک سایت فروش آنلاین بلیت به دلیل ارائه تخفیف به مردم، اظهار کرد: بحث آزادسازی نرخ بلیت هواپیما یک بحث بسیار مهم و با اهمیتی است که باید برای آنرا ارزش قائل شد.
وی ادامه داد: تغییراتی که آزادسازی می‌تواند در صنعت حمل‌ونقل هوایی ایجاد کند، بسیار گسترده و ارزشمند است. از این رو باید دقت کنیم تحولاتی که قرار است صورت بگیرد به خاطر برخی رقابت‌هایی که می‌توانیم بگوییم تخریب‌گر است باعث ایجاد مشکل برای آزادسازی نرخ‌ها نشود.
وی تصریح کرد:‌ به هرگونه رقابت مضر چه از سوی آژانس‌ها، چه خطوط هوایی و چه مراکز عرضه کننده بلیت از طریق سیستم‌های الکترونیکی، رسیدگی و برخورد می‌کنیم.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد:‌قطعا اجازه نمی‌توانیم رقابت‌های مضر به صنعت حمل ونقل و آزادسازی نرخ‌ها لطمه بزند.
عابدزاده از بررسی مسائل مطرح شده بین انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران و یک سایت آنلاین فروش بلیت خبر داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.