برگزاری نشست تخصصی آشنایی با خدمات بانک توسعه‌ صادرات در ایلام

برگزاری نشست تخصصی آشنایی با خدمات بانک توسعه‌ صادرات در ایلام

نشست تخصصی آشنایی با خدمات بانک توسعه‌ صادرات در ایلام با حضور جمعی از صادرکنندگان و مدیران اقتصادی استان برگزار شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، بهروز شهبازی رئیس شعبه‌ ایلام این بانک در این نشست گفت: این بانک صددرصد دولتی و تخصصی‌ترین بانک کشور است که شعبه‌ایلام آن از سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و رسالت آن، با توجه به اهداف کلان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور کمک به توسعه صادرات غیر‌نفتی و گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی باسایر کشورها است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای گرانقدر پیروزی انقلاب اسلامی، تأسیس بانک توسعه صادرات ایران است که ایفای نقش بانک صادرات-واردات ایران (EXIM ) را بر عهده دارد ، تصریح کرد: فرآیند عملکرد این بانک در طول سالهای گذشته نمایانگر این واقعیت است که بانک از طریق توجه به سرعت و دقت در روند کار، موجبات جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود را فراهم ساخته و علاوه بر آن، اعتماد بانک‌ها و سازمان‌های بین‌المللی را نیز به خود جلب نموده است.

شهبازی ادامه داد: امکانات بالقوه تولید و صدور کالا در کشور، می‌تواند با اتکاء به خدمات مالی و جانبی بانک تخصصی توسعه صادرات ایران به فعل در آمده و به جایگاه شایسته خود در بازارهای جهانی دست یابد.

در این نشست «نصیری» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و «فیض‌الهی» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی از فعالیت‌های این بانک در کمک به صادرکنندگان و تجار قدردانی کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.