ادامه روند نزولی قیمت ها در بازار طلا و سکه طی روزهای آتی

ادامه روند نزولی قیمت ها در بازار طلا و سکه طی روزهای آتی

سه‌شنبه, دسامبر 11, 2018 - 13:15 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

کشتی آرای با بیان اینکه سکه تمام بهار آزادی به کمتر از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است، گفت: قیمت سکه یک روزه در بازار تهران ۲۵۰ تومان ارزان شده است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،محمد کشتی آرای در گفت وگو با تسنیم ، در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: قیمت سکه در بازار تهران امروز به کمتر از 3 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به دیروز 250 هزار تومان ارزان شده است، گفت: طی روزهای اخیر روند قیمتی در بازار نزولی بوده و پیش بینی می شود این روند در روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تاکید کرد: خرید و فروش طلا و سکه در بازار عادی است.

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در قیمت 3 میلیون و 590 هزار تومان با کاهش 250 هزارتومانی نسبت به دیروز و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 3 میلیون و 400 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و 870 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 70 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 630 هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای 18عیار هم 318 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1248 دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، قیمت انواع سکه و طلا در بازار تهران نسبت به دیروز کاهش یافته است که از اصلی ترین دلایل کاهش قیمت ها در این بخش، کاهش قیمت ارز است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.