شبکه فروش، رمز موفقیت شرکت های بیمه

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا مطرح کرد:

شبکه فروش، رمز موفقیت شرکت های بیمه

چهارشنبه, دسامبر 12, 2018 - 12:59 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تلاش مضاعف در حوزه شبکه فروش را از عوامل اصلی موفقیت شرکت‌های بیمه دانست.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، حسین حسینی در جلسه کارکنان و نمایندگان استان البرز این شرکت اظهار داشت : با توجه به آمار نمایندگان در سطح کشور به نظر می‌رسد میانگین فروش یا پرتفوی نمایندگان بیمه دانا نیازمند بازنگری است و باید صف و ستاد شرکت آن را ترمیم کنند. وی اضافه کرد: استان البرز دارای ظرفیت‌های اقتصادی واجتماعی بالایی است و بیمه دانا که نیروی انسانی باتجربه‌ای دارد، باید سهم بازار را افزایش دهد.

حسینی ادامه داد: وظیفه اصلی ما این است که مردم شهر و استان خود را با بیمه آشنا کنیم و لازمه‌اش این است که نمایندگان ما دارای فن مذاکره و دانش کافی باشند. معرفی و آشنا کردن مردم با بیمه از وظایف اولیه ماست که قبل از نگاه تجاری به بیمه باید آن را با روح فرهنگی و اجتماعی جامعه مانوس کرد.

قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، ضرورت بهینه سازی ترکیب فروش را یادآور شد و با اشاره به بحث رتبه‌بندی نمایندگان گفت: با انجام رتبه‌بندی نمایندگان تسهیلاتی در نظر گرفته شده که نمایندگان برتر از آن برخوردار خواهند شد.

حسینی اضافه کرد: 77درصد فروش شرکت ناشی از فعالیت نمایندگان است که امیدواریم این رقم به 90 درصد افزایش یابد.

وی  در خصوص کارکرد کمیته‌های استانی افزود: کمیته‌های استانی بازوی اجرایی و چشم بیدار شعبه است که

باید از آنها به عنوان اتاق فکر استفاده شود.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا در پایان با آرزوی ادامه روند رو به رشد شرکت و اعتلای بیمه دانا، خواستار تقویت و تشدید فعالیت‌های بیمه ای در شبکه فروش شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.