هدف ما ارائه سطح متمایزی از خدمات به بیمه گذاران‌مان است

مدیرعامل بیمه نوین:

هدف ما ارائه سطح متمایزی از خدمات به بیمه گذاران‌مان است

مدیرعامل بیمه نوین گفت: ارزش‌آفرینی مهم‌ترین وجه مشتری‌مداری است و هدف ما نیز ارائه سطح متمایزی از خدمات به بیمه گذاران‌مان است.

به گزارش دیوان اقتصاد، در نشست هم‌اندیشی مدیران بانک ملی ایران و شرکت بیمه نوین در استان مازندران پیشنهادات اجرایی و پیاده‌سازی کارآمد قرارداد همکاری مشترک طرح شد.
حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین نیز ضمن اشاره به اهمیت نحوه خدمت‌رسانی گفت: ارزش‌آفرینی مهم‌ترین وجه مشتری مداری است و هدف ما نیز ارائه سطح متمایزی از خدمات به بیمه‌گذاران است. خدمت‌رسانی به مجموعه بانک ملی ایران به‌عنوان قدیمی‌ترین سازمان اقتصادی کشور نیز افتخار من و همکارانم در بیمه نوین است.
وی در ادامه علاوه بر تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه همکاری با این بانک خاطرنشان کرد: تمام نیازها و دغدغه‌های کارکنان بانک ملی ایران به‌صورت دقیق در شرکت بیمه نوین پایش و برای رفع سریع آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است. باید تأکید کنم عزم و همت مجموعه بیمه نوین انجام هرچه بهتر تعهدات و ایجاد رضایت ‏حداکثری در بین بیمه‌شدگان بانک ملی ایران است.
همچنین حبیب الله رشید ارده؛ معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با بیان این که امروزه فقط استفاده و معرفی فناوری‌های نوین نمی‌تواند مزیت رقابتی سازمان‌ها تلقی شود، گفت: ارائه آموزش‌های متناسب با خدمات و محصولات جدید به کارکنان، جانشین‌پروری، توانمندسازی، استعدادیابی و کارآمدسازی نیروی انسانی، شایسته‌سالاری و گزینش بهترین نیروها از پارامترهایی است که می‌تواند سازمان‌ها را در مقابل رقبا موفق کند.
وی با تأکید بر این که انتخاب بهترین نیروها برای تصدی مشاغل، هم در فرد منتخب و هم در افراد زیرمجموعه، انگیزه ایجاد می‌کند، ادامه داد: در کنار همه این مسائل، توجه به امور معیشتی و رفاه و درمان کارکنان در سازمان نیز باید سرلوحه امور باشد.
به گفته وی، بانک ملی ایران در همین راستا تلاش کرد روشی را برای تأمین هزینه‌های درمانی کارکنان در قالب بیمه تکمیلی با همکاری شرکت بیمه نوین پیاده‌سازی و اجرا کند.
در نشست هم‌اندیشی مدیران بانک ملی ایران و شرکت بیمه نوین پیرامون مسائل بخش درمان کارکنان بانک که به میزبانی اداره امور شعب استان مازندران و با حضور مدیران و کارشناسان دو مجموعه و شرکت کارگزار توسعه فرهنگ بیمه برگزار شده بود، ضمن بیان مسائل و دیدگاه‌ها، پیشنهادهایی برای انجام بهتر امور ‏ارائه شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.