۳ مدیر امور شعب بانک ملی ایران معارفه شدند

۳ مدیر امور شعب بانک ملی ایران معارفه شدند

با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، مراسم معارفه سه مدیر امور شعب این بانک برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این مراسم که اعضای هیات مدیره،معاونان منابع انسانی و حقوقی و وصول مطالبات بانک ،روسای ادارات امور شعب تهران و شعب مستقل بانک نیز حضور داشتند، احکام انتصاب اصلان کریمی به عنوان مدیر امور شعب تهران، فرهاد معقول به عنوان مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حمید مومنی به عنوان مدیر امور شعب مستقل اعطا و از زحمات محمد نور آزادی مدیر سابق امور شعب تهران تقدیر شد.
محمد رضا حسین زاده در این مراسم با اشاره به همکاری تنگاتنگ این بانک با بانک مرکزی به ویژه در حوزه بین الملل گفت: این همکاری به ثبات نرخ ارز منجر شده است، به طوری که می توان گفت دیگر دلال ها تاثیر چندانی در تعیین نرخ ارز ندارند.
وی همچنین به تغییرات جدید در بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: با تصویب هیات مدیره در چارت جدید بانک، تغییرات و تفویض اختیارات جدید صورت گرفته است که امیدواریم به بهترین نتیجه منجر شود.
مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش جذب منابع ارزان قیمت، خاطرنشان کرد: افزایش قیمت ها باعث افزایش نیاز به سرمایه درگردش برای واحدهای تولیدی شده است و این موضوع باعث افزایش پرداخت تسهیلات در بانک می شود، بنابراین باید به دنبال ایجاد توازن بین مصارف و منابع باشیم.
حسین زاده با اشاره به اهمیت جذب منابع برای ارائه تسهیلات و خدمات بهتر به مشتریان، ادامه داد: بانک در حال حاضر امکانات زیادی برای جذب منابع دارد، بنابراین طیف گسترده خدمات بانک، باید به بهترین شکل به مردم ارائه شوند تا بتوانیم بیشترین جذب منابع را داشته باشیم و به تولید و اقتصاد رونق ببخشیم.
برات کریمی عضو هیات مدیره بانک نیز در این مراسم به اهمیت جذب منابع ارزان قیمت اشاره کرد و گفت: باید بانک را به سمت سوددهی بیشتر ببریم و برای افزایش منابع باید برنامه مدونی در نظر گرفته شود.
مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره نیز به اهمیت آخرین فصل سال اشاره کرد و گفت: در این فصل گردش مالی بالا می رود و بازار رونق پیدا می کند، بنابراین لازم است ما نیز برای این ایام برنامه مناسبی داشته باشیم.
ناصر شاهبار نیز به عنوان عضو دیگر هیات مدیره بانک با اشاره به حجم گسترده خدمات بانک ملی ایران به مشتریان، لزوم رعایت حقوق آنها را یادآور شد و گفت: همه هزینه هایی که در بانک صورت می گیرد، برای جلب رضایت مشتری است.
محمود شایان، دیگر عضو هیات مدیره هم با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری، گفت: ماه های پایانی سال از حساسیت ویژه ای برخوردار است و کارکنان باید در این مدت باقی مانده با دقت هر چه تمام تر بر امور بانک تمرکز کنند.

همچنین حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی بانک نیز با بیان اینکه دریافت یک سمت سازمانی درواقع نوعی امانت است و مهمتر از هر چیز این است که در پایان خدمت به عنوان امانت داری خوب شناخته شویم، گفت: پایین ترین تا بالاترین سمت سازمانی در بانک، همه در خدمت پیشرفت امور و رساندن بانک به اهداف مصوب و مشخص شده هستند، بنابراین همه به اندازه خود در خدمت به بانک و مخاطبان آن نقش دارند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.