رتبه اول در جذب ایثارگران متعلق به بانک صادرات است

رتبه اول در جذب ایثارگران متعلق به بانک صادرات است

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران گفت: بانک صادرات ایران با جذب ١۴ هزار ایثارگر، رتبه اول را در بین دستگاه‌های تابعه‌ وزارت امور اقتصادی و دارایی کسب کرده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی در حاشیه چهارمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران در استان مازندران در گفتگویی با بیان این مطلب، افزود: این امر بیانگر رویکرد و روحیه‌ انقلابی مدیران و کارکنان این بانک است.
وی اظهار کرد: حضور گسترده‌ فرزندان شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز در بانک صادرات ایران ضامن سلامت نظام اداری در این بانک بزرگ‌شده است که پیشرفت‌های چشمگیر آن نیز از حیث منابع مالی و مسائل مرتبط به سیستم بانکداری دلیلی بر این مدعاست.
حجت‌الاسلام ثقفی در مصاحبه با «حامی شمال»، بانک صادرات ایران را بانکی عزتمند و مقتدر خواند و گفت: ایثارگری محدود به زمان جنگ نیست بلکه امروز نیز کشور در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه نیاز به گذشت، ازخودگذشتگی و ایثار دارد.
در این مراسم مدیر شعب استان مازندران نیز گفت: بانک صادرات ایران در استان مازندران، با اهداء ٩ شهید بزرگوار به انقلاب و دفاع مقدس، میزبان ٧٢ فرزند شهید و ۴٠٠ ایثارگر است.
علی حسینی افزود: رسالت والای کارکنان بانک صادرات ایران، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌ به خانواده معظم و معزز آنان به‌عنوان تکلیفی شرعی برای حفظ و پاسداری از ارزش‌ها است و خدمت‌گذاری به این ولی‌نعمتان راستین، توفیقی الهی است.
در ادامه، فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در سخنانی با قدردانی از حرکت شایسته بانک صادرات استان مازندران در برگزاری این مراسم گفت: میزبان یادواره‌های شهدا، خود شهدا هستند و برگزاری چنین محافلی، سعادتی الهی می‌خواهد که خداوند به مجموعه‌ بانک صادرات ایران عنایت کرده است.
سردار محمدحسین بابایی افزود: شهدا حامی ما هستند و همواره و در همه حال امداد آنان شامل حال ما می‌شود، این بدان معنی است که شهدا با ایثار خون خود، راه را برای ما باز کرده‌ و آن را به ما نشان می‌دهند.
در ادامه‌ این مراسم، مقاله‌ای توسط یکی از فرزندان شهدا قرائت و یکی از رزمندگان مدافع حرم نیز به بیان خاطرات خود پرداخت. مداحی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، از دیگر بخش‌های این یادواره بود.
بانک صادرات ایران علاوه‌بر ۶٧ سال سابقه خدمت بانکی و مالی در اقتصاد کشور، با تقدیم ٩٢ شهید دفاع مقدس و ٢ شهید مدافع حرم و گنجینه‌ای از ایثارگران، کارنامه درخشانی از مسئولیت‌های اجتماعی را به یادگار گذاشته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.