ارتقای دوباره ایران کیش در شورای عالی انفورماتیک

ارتقای دوباره ایران کیش در شورای عالی انفورماتیک

سه‌شنبه, ژانویه 15, 2019 - 13:34 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رتبه شرکت کارت اعتباری ایران کیش برای دومین سال پیاپی در شورای عالی انفورماتیک ارتقا یافت.

به گزارش دیوان اقتصاد ، بنابر اعلام ایران کیش، این شرکت موفق شد ضمن تمدید رتبه های پیشین در رشته امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات نیز از پایه چهار به پایه یک برای یک دوره دو ساله، ارتقا یابد، و رتبه ایران کیش برای دومین سال پیاپی در شورای عالی انفورماتیک ارتقا پیدا کرد.

به این ترتیب در آخرین رتبه‌بندی، ایران کیش هم‌اکنون در پنج رشته خدمات پشتیبانی، تولید و پشتیبانی نرم‌افزار، ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای پایه، سیستم و ابزارها، ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای حامل محتوا و امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات گواهی پایه یک اخذ کرده است.

این شرکت همچنین در سایر رشته‌های آموزش وپژوهش،مشاوره ونظارت براجرای طرح‌های انفورماتیکی، خدمات شبکه‌های اطلاع رسانی، شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی، سیستم‌های ویژه دارای رتبه پایه چهار است. (رتبه یک بالاترین و رتبه هفت پایین‌ترین درجه را دارند)، اطلاعات فوق در این سامانه  قابل مشاهده است.

صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش درباره این خبر گفت شاخص‌های موثر در تعیین و ارتقا رتبه شرکت‌های انفورماتیکی عبارت ازمیانگین درآمد مشمول مالیاتی شرکت‌ها (حجم و نوع قراردادهای منعقده قبلی وجاری آنها)، میزان حقوق و دستمزد پرداختی شرکت‌ها به کارکنان و رضایت مشتری است که ایران کیش  گواهی پایه یک در پنج رشته را دریافت کرده است.

ایران کیش قادر خواهد بودتعداد ۱۲ فقره قرارداد با مبلغ نامحدود درهریک ازرشته‌های ذکر شده منعقد کند.

بیشترین تعداد مجاز قرارداد جهت انعقاد برای پایه یک ۱۲ فقره با  مبلغ ریالی نامحدود و کمترین آن برای رتبه هفت با چهار فقره و با سقف ریالی محدود است.

بر اساس مصوبات معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و شورای عالی انفورماتیک (از زیرمجموعه‌های معاونت مذکور) کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی و بانک‌ها موظف‌اند قراردادهایشان را صرفا با شرکت‌های دارنده گواهینامه رتبه‌بندی از شورای عالی انفورماتیک منعقد کنند.

 شرکت ایران کیش در سال ۱۳۹۳ دریک رشته دارای پایه یک بود و طی سال‌های بعد با توجه به توانایی‌های فنی و عملیاتی شرکت نسبت به تعدد رشته‌های تخصصی و ارتقا آنها اقدام شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.