کارگران فاقد بیمه همه بسته حمایتی دولت را می‌گیرند

کارگران فاقد بیمه همه بسته حمایتی دولت را می‌گیرند

جمعه, ژانویه 18, 2019 - 13:23 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که بسته حمایتی دولت شامل حال کارگران فاقد بیمه تامین اجتماعی هم می شود گفت: اکنون زمان دریافت بسته حمایتی دولت برای کارگران بیمه‌ای است و به نوبت جلو می‌رود و افراد فاقد بیمه نیز این بسته‌ را می گیرند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم،‌ ابوذر ندیمی، مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص انتقاداتی که به واریز نشدن بسته حمایتی دولت به حساب کارگران فاقد بیمه وجود دارد به رادیو گفت: گروه‌هایی که شامل بسته‌های حمایتی دولت هستند کارگران،‌ مددجویان، کارمندان دولت،‌بازنشستگان دولتی، لشگری و سایر صندوقها ، رانندگان، اقشار روستائی و فاقد بیمه‌ای‌ها هستند که اکنون زمان دریافت بسته حمایتی دولت برای کارگران بیمه‌ای است و به نوبت جلو می‌رود و افراد فاقد بیمه نیز از این بسته‌ها بهره مند خواهند شد.
وی با بیان اینکه اکنون بیش از 900 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان در کشور پرداخت می‌شود گفت: پرداخت این بسته‌ها به جهت فشاری است که امسال بر مردم وارد شده است که پرداخت آن مقداری پر رنگ تر شده است.
ندیمی در پاسخ به انتقاداتی که پیرامون مبلغ در نظر گرفته شده وجود دارد و فقط برای 7 میلیون نفر در نظر گرفته شده است گفت: اعطای بسته حمایتی دولت بخشی از اقدامات دولت برای کمک به وضعیت اقتصادی مردم است و مواردی دیگری چون افزایش حقوق و یارانه‌ها نیز وجود دارد.
مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه در مورد اقدامات دیگر دولت گفت: حقوقها را به صورت پلکانی افزایش دادیم یعنی بالاترین میزان رشد در حقوق برای گروه‌هایی است که درآمد پائین تری دارند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.