پلاسکو جدید مهر ۹۹ به کسبه تحویل می شود

پلاسکو جدید مهر ۹۹ به کسبه تحویل می شود

معاون بنیاد مستضعفان از احداث ساختمان جدید پلاسکو طی دو سال آینده و تحویل آن به کسبه در مهرماه سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم، حسن کاری در آیین تجلیل از منتخبان مسابقه طراحی پلاسکو نو با یادآوری این که رئیس بنیاد مستضعفان سال 95 وعده ساخت دو ساله ساختمان جدید را داد، اظهار کرد: همزمان با پیگیری کسبه پلاسکو در مجتمع نور پیگیر اخذ مجوز ساختمان جدید پلاسکو شدیم که در ابتدا با موانعی مواجه بودیم.

وی با یادآوری این که شهرداری به دلیل طرح تفصیلی با ساخت 7 طبقه ساختمان و میراث فرهنگی نیز به دلیل مدرسه ژاندارک مجوز سه تا چهار طبقه را می داد، افزود: در این راستا جلسات متعددی برگزار شد که اواخر پاییز 96 شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان با ساختمان 10 طبقه موافقت کردند اما میراث فرهنگی این توافق را تایید نکرد.

وی باین کرد: اواوخر سال 96 مدیریت این مسئله به استانداری واگذار و جلسات متعدد و مکرری بین ذی نفعان برگزار شد تا این که 22 اردیبهشت امسال توافق شد ساختمان با همان سطح و سطوح قبل از تخریب ساخته شود.

معاون بنیاد مستتضعفان با بیان این که 27 شهریور امسال شورای تامین استان تهران این توافق را تصویب کرد، گفت: 31 شهریور امسال کمیسیون ماده 5 نیز این توافق را تصویب کرد و از اول مهر 97 عملیات گودبرداری به صورت 24 ساعته آغاز شد.

کاری تصریح کرد: امسال عملیات گودبرداری به اتمام می رسد و فونداسیون را نیز می سازیم. اوایل سال آینده قرارداد اسکلت ساختمان جدید پلاسکو امضا می شود و این سازه در زمان پیش بینی شده ساخته شده و آنرا مهرماه سال 99 به کسبه تحویل می دهیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.