بیمه اعتمادبخش بازارهای کسب و کار

مدیرعامل ساتا تأکید کرد:

بیمه اعتمادبخش بازارهای کسب و کار

سه‌شنبه, ژانویه 22, 2019 - 07:35 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

شرکت‌های بیمه با ارایه محصولات نوین می‌توانند اعتماد را برای بازارهای کسب‌وکار به ارمغان آورند.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمود ابراهیم‌زاده در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار(چالش‌ها و راهکارها) با اعلام این مطلب، خاطرنشان‌کرد: تکنولوژی و بازار مهم‌ترین عامل‌های کسب‌وکار و بخش مالی پشتیبان آن‌هاست.
وی با تاکید بر اینکه بیمه‌گران با پذیرش ریسک‌های هر کسب‌وکار امنیت را برای آن ایجاد می‌کنند، تصریح‌کرد: بیمه‌گران با بررسی، تشخیص و ارزیابی این ریسک و بهره‌مندی از نواوری و خلاقیت می‌توانند امنیت را برای محیط‌های کسب‌وکار ایجاد کنند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در یک محیط ریسک مولفه‌های ریسک، بازار و محیط پویا وجود دارد و نیمساز این محیط نداشتن امنیت است، گفت: شرکت‌های بیمه باید این امنیت را به وجود آوردند.
ابراهیم محمودزاده افزود: شایسته است شرکت‌های بیمه با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین بیمه‌نامه‌ها را براساس نیاز مشتری طراحی و رضایت بیمه‌شدگان را فراهم کنند.
وی گفت: شناسایی و برطرف کردن ریسک‌ها و نیازهای مشتریان و ذی‌نفعان و استفاده از فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات، خلاقیت و نواوری می‌توانند موجب رشد شرکت‌های بیمه شوند.
مدیرعامل ساتا با تاکید بر ورود شرکت‌های بیمه به بازارهای جدید، خاطرنشان‌کرد: با شناسایی و فعالیت در بازارهای جدید داخلی و رفع نیازهای مردم کشور و نیز ورود به بازارهای جهانی و ارایه خدمات مطلوب فعالیت‌های بیمه‌ای در کشور توسعه می‌یابد.

ابراهیم محمودزاده یاداورشد: برای رسیدن به بلوغ و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها نیازمند یک تغییر استراتژی و ایجاد رویکردهای جدید هستیم که برگزاری این همایش‌ها و ارایه راهکارهای مناسب می‌تواند ما را در این مسیر یاری دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.